Společnost


Bulk email solutions Inc.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30460Opakované reklamní emaily, i po odhlášení se z odběru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2019, před 6 lety

Josef Strejc

Znění stížnosti

Společnost mi opakovaně posílá newslettery a to na výhru v obchodu LUNZO.CZ, a že se mohu přihlásit na výhru na iPhone apod.

Nikdy jsem si nic na obchodu Lunzo.cz ani na iPhone a ani na Bulk email Solution neobjednal, tudíž jsem jim nikdy nemohl dát souhlas s používáním mé emailové adresy k podobným účelům, jak tvrdí v patičce emailu

"Tento newsletter nezasílá spol. zmíněná v newsletteru. Rozesílatelem je bulk email solutions LTD. Zasláné komerční sdělení proběhlo na základě souhlasu se zasíláním obchodních sdělení. Pokud se chcete odhlásit, klikněte zde."

Samozřejmě že po kliknutí na odhlášení se emaily odesílají i nadále.

Psal jsem si několikrát se společností Lunzo.cz aby mě u této společnosti odebrali z databáze
Firma Lunzo.cz mě emailem tvrdí že oni nic neposílají, že to ta firma a že se musím obrátit na Bulk Email Solution.
Na moje tvrzení že si firmu najaly protože obsahem je ve 100% reklamního emailu promo jejich firmy, tak mlčí a stále opakují že oni ne že to Bulk.
Chtěl jsem po nich informaci kdo je jejich DPO podle směrnice GDPR a nedostal jsem nikdy žádnou informaci kdo je DPO a tyto informace nemají ani na jejich webu www.lunzo.cz.

Jsem rozhodnut podat stížnost na UOOU už jenom z principu toho že ignorují zcela tuto problematiku.


Požadované řešení

Co by mělo být součástí stížnosti na UOOU aby byla relevantní, aby se sním UOOZ opravdu zabývala.
Případně zda existuje nějaký vzor stížnosti na UOOZ na problematiku GDPR


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 09:27, před 6 lety

Podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů může podat každý, kdo se cítí obtěžován zasíláním elektronické reklamy, popřípadě obchodních sdělení.

Problematika zasílání nevyžádané elektronické reklamy je upravena v zákoně č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění, jakož i v zákoně č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění. Zatímco zákon č. 40/1995 Sb. se vztahuje na reklamu obecně, tak zákon č. 480/2004 Sb. se zabývá obchodními sděleními, která jsou šířena elektronicky. V souladu s § 7 tohoto zákona je třeba k elektronickému šíření obchodních sdělení splnit jednu z následujících podmínek:

Prodejce musí mít souhlas osoby, které jsou obchodní sdělení zasílána.
Prodejce získá e-mailovou adresu v souvislosti s prodejem výrobku nebo poskytnutím služby a umožňuje spotřebiteli jednoduchým a bezplatným způsobem vyjádřit se zasíláním obchodních sdělení nesouhlas i v rámci každé jednotlivé zprávy. Pokud daná osoba nesouhlas vyjádří, tak musí prodejce zasílání reklamy ukončit.

Zasílání obchodních sdělení elektronickou poštou je zcela zakázáno v těchto případech:
obchodní sdělení není zřetelně a jasně označeno jako obchodní sdělení,
odesílatel skrývá nebo utajuje svojí totožnost, nebo
je zasláno bez platné adresy, na níž by mohl adresát odpovědět, že si zasílání obchodních sdělení nepřeje.

Podání by mělo směřovat k Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, tel. +420 234 665 555, www.uoou.cz.

Úřad pro ochranu osobních údajů nemůže zasáhnout proti odesílateli, který sídlí mimo země EU. Proti takové nevyžádané elektronické reklamě se tedy musí spotřebitel především chránit sám prostřednictvím spamových filtrů provozovatelů internetové pošty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 09:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.