Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
1.1.2019 jsem si založila prémiový účet na Academic Singles. První měsíc užívání členství nešlo zrušit a po začátku nového měsíce mi bylo strženo 2247 Kč o kterých jsem nebyla informována, že budou inkasovány.
Členství jde zrušit pouze písemně a to na adrese v Lucembursku, z toho důvodu člověk nemá možnost reagovat dostatečně rychle aby mu peníze nebyly strženy.
Prosím o pomoc s deaktivací účtu a pomoc s navrácením peněz a to z důvodu již předchozího pokusu zrušit účet během prvního měsíce užívání. Toto jednání mi přijde neetické. Bylo by vhodné uživatele dostatečně a srozumitelně informovat
Navrácení peněz a deaktivace účtu.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Řešení mého problému není prozatím na dobré cestě. Přesto, že mě kontaktoval zákaznický servis. Není v jejich zájmu, aby bylo vše vyřešeno v můj prospěch. Odeslala jsem zrušení členství, avšak opět nemám možnost zrušit členství včas, tedy je možné, že vše prodlužovali natolik abych neměla možnost členství zrušit dostatečné rychle. Žádám tedy znovu o vrácení peněz a okamžité zrušení členství. Níže reakce zákaznického servisu z 26.2.2019. Obnova dalšího měsíce členství nastane 1.3.2019. Tedy není možné abych dodržela 4 dny prodlevu mezi zrušením členství.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.
Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.
Vaše výpověď nám měla být odeslána nejpozději dne 03/02/2019.
Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.
Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.
Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.
Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:
Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email.
Fax: 00420 227203713
Poštou: be2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg
DŮLEŽITÁ INFORMACE
Aby se zastavilo automatické obnovení Vašeho předplatného, je potřeba zaslat Vaši podepsanou žádost o výpověď nejméně 4 dny před jeho obnovením.
Datum svého obnovení si můžete překontrolovat online kliknutím přímo na ikonu kruhové fotografie a pak kliknutím na možnost "Nastavení"
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
Jestliže se spotřebitelka již v průběhu 1. měsíce členství pokoušela ukončit (např. zasláním e-mailu), doporučujeme společnosti zprávu přeposlat, a to i prostřednictvím komunikace zde. Pokud totiž spotřebitelka učinila jednání směřující k ukončení členství (smlouvy), nemohla společnost členství automaticky prodloužit.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla uvedené doplnit.
Hodnocení:
Komentář: Zákaznický servis nakonec včas ukončil mé členství, abych nemusela platit další poplatek. Děkuji dTestu, že tuto činnost pro spotřebitele zprostředkovává. Sice již nedostanu zpět své peníze, protože jsem "přehlédla" při platbě informaci o zvýšení částky za členství. Ale alespoň má veřejnost možnost vidět jak nekale se obchoduje s lidskou nepozorností.