Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3047Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2014, před 11 lety

Sylvia Prokšová

Znění stížnosti

Reklamovali jsme přístroj Gallet mix 526 zakoupený 30.11.2013 v prodejně Euronics v Praze Štěrboholy celkem 6 krát. Porve byl přístroj po zakoupení nekompletní - na prodejně vyřešili výměnou. Podruhé praskla převodní vrtulka -na prodejně vyřešili výměnou. Potřetí praskla vrtulka - posláno do opravy a první opravní list. Počtvrté praskla vrtulka - posláno do opravy a druhý opravní list. Popáté praskla převodovka - posláno do opravy třetí opravní list. Pošesté, 28.4.2014, praskla opět vrtulka - posláno do opravy přestože je to tentokrát prokazatelně třetí stejná závada a požadujeme odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Každá reklamace pro nás znamená dvojí cestu do prodejny a zpět a nemalou časovou ztrátu. Přesto požadavek na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací má prodejce snahu ignorovat.


Produkt

Ponorný mixér Gallet MIX 526 viz: http://www.euronics.cz/ponorny-mixer-gallet-mix-526-galmix526/p264325/


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz a zaplacení nákladů nutných k reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2014 13:33, před 11 lety

Spotřebitel má právo požadovat odstoupení při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu. Pokud je tento požadavek zanesen v reklamačním protokolu, je pro prodejce závazný. Uznáním reklamace vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od smluvy.
Dle ustanovení § 598 zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Podmínkou je oprávněná reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.7.2014 15:16, před 10 lety


Sylvia Prokšová

Hodnocení:

Komentář: 22.5. prodejna vrátila peníze. Po dalších cca třech týdnech nás pozvali znovu na prodejnu a zaplatili i námi naúčtované náklady nutné k reklamaci. Stížnost je tedy úspěšně vyřízena. Děkuji dTestu za pomoc.