Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Reklamovali jsme přístroj Gallet mix 526 zakoupený 30.11.2013 v prodejně Euronics v Praze Štěrboholy celkem 6 krát. Porve byl přístroj po zakoupení nekompletní - na prodejně vyřešili výměnou. Podruhé praskla převodní vrtulka -na prodejně vyřešili výměnou. Potřetí praskla vrtulka - posláno do opravy a první opravní list. Počtvrté praskla vrtulka - posláno do opravy a druhý opravní list. Popáté praskla převodovka - posláno do opravy třetí opravní list. Pošesté, 28.4.2014, praskla opět vrtulka - posláno do opravy přestože je to tentokrát prokazatelně třetí stejná závada a požadujeme odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Každá reklamace pro nás znamená dvojí cestu do prodejny a zpět a nemalou časovou ztrátu. Přesto požadavek na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací má prodejce snahu ignorovat.
Ponorný mixér Gallet MIX 526 viz: http://www.euronics.cz/ponorny-mixer-gallet-mix-526-galmix526/p264325/
Okamžité vrácení peněz a zaplacení nákladů nutných k reklamaci.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo požadovat odstoupení při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu. Pokud je tento požadavek zanesen v reklamačním protokolu, je pro prodejce závazný. Uznáním reklamace vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od smluvy.
Dle ustanovení § 598 zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Podmínkou je oprávněná reklamace.
Hodnocení:
Komentář: 22.5. prodejna vrátila peníze. Po dalších cca třech týdnech nás pozvali znovu na prodejnu a zaplatili i námi naúčtované náklady nutné k reklamaci. Stížnost je tedy úspěšně vyřízena. Děkuji dTestu za pomoc.