Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#30471O2 TV NG STB

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2019, před 6 lety

Ladislava Otáhalová

Znění stížnosti

Dne 24.1.2019 jsme zakoupili v prodejně Plzeň Borská pole SET TOP BOX za částku 2000,-Kč.Prodavačka nevyhověla našemu přání,aby předvedla přístroj zda je funkční a sdělila,že zapojení je popsáno v návodu.Doma jsme vyzvali na pomoc O2 GURU,ale ani po pěti hodinovém hovoru se zapojení nepodařilo uvést do provozu.Prodejny o2 jsme navštívili ještě 2x,ale opět se doma nepovedlo zařízení uvést do provozu.Prosili jsme,aby přístroj byl zapojen kabelem jako máme doma starý 8 let STB,který pracuje normálně přesně,ale prodavačka jej zapojila přes WI FI což u nás doma nemáme,kabelem se jí to nepodařilo.Jejich chování bylo bezohledné,arogantní a odbornost taky nebyla na úrovni.Vaši poradci,kteří pomáhají lidem po telefonu jsou milí,inteligentní,odborníci na slovo vzatí,kteří vyzkouší všechny možnosti jak Vám pomoci.S tímto jsme se na prodejnách nesetkali.Přikládám vyjádření o2 GURU a toto znění prosím považujte za nedílnou součást mé stížnosti.Děkuji za odpověď Ladislava Otáhalová Vyjádřeni o2 GURU technické podpory:Dobrýden.Dle žádosti Vám posílám výsledek řešení problému s O2TV.K dispozici jsou dva STB zapojené přea stejný kabel.STB typu EKT na lince bez problému funkční,druhý nenaběhne.MDM ani nesignalizuje zda je STB zapojen.Prosím Vás o kontrolu STB při zapojení přes kabel a kontrolu Ethernetového portu STB.Děkuji


Produkt

typ zboží O2TCV NG STB , sériové číslo: přístroj: E42771809259


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze za vadné zboží částku 2000.-Kč,neboť výrobek má sloužit k účelu k jakému byl zakoupen místo toho nás oběžuje a je k ničemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 18:38, před 6 lety

odle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné. Dle § 15 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající také povinen na žádost spotřebitele výrobek překontrolovat nebo předvést, umožňuje-li to povaha výrobku a forma prodeje.

Za porušení těchto povinností může být prodávajícímu udělena pokuta od České obchodní inspekce, která provádí dozor nad dodržováním pravidel na ochranu spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušuje své zákonné povinnosti, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Nejprve je ale vhodné o nevhodném chování zaměstnanců informovat společnost, která má možnost provést nápravu.

Co se týká samotné vady set-top boxu, prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2019 10:51, před 6 lety

Dobrý den,

dle popisu věřím, že šlo o nějakou chybu v zapojení set-top boxu, které rádi prověříme - samotný nově zakoupený přístroj by měl být samozřejmě funkční a při správném zapojení by měl fungovat.

Můžete, prosím, do neveřejných údajů doplnit číslo Vaší O2 TV, případně rodné číslo/IČ, na které máte služby vedeny a ideálně nám poslat i informace, jak máte set-top box zapojen? Co se po zapnutí nového set-top boxu v TV zobrazí? Zkoušela jste jiný HDMI, případně LAN kabel?

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.3.2019 22:26, před 6 lety


Ladislava Otáhalová

Vážený pane Mišurec,omlouvám se za opožděnou odpověď.Na vysvětlenou uvádím,že doma máme set-top box,který je připojen kabelem a pracuje již skoro 10 let perfektně,druhý set-top box se zapojit u nás doma nedaří v žádném případě.Protože jsme staří - manželovi 92 a mně 73 let,chtěli jsme si pořídit druhý STB do ložnice,kterou máme v prvním patře.Nenapadlo nás do jakých potíží se řítíme.Je to pro nás smutná zkušenost ze společností O2 a spousta zmařeného času a vynaložených financí.Jednání prodavačů,bezohlednost arogance je to výsměch starým lidem.!!Je stresující poslouchat argumenty,které jsou nepravdivé setkali jsme se s neochotou naslouchat druhým a s odborností ne zrovna na úrovni.Dne 26.2.2019 jsme opět navštívili prodejnu O2 Plzeň Borská Pole reklamovat náš STB a požadovali jsme sepsat řádný reklamační protokol a STB zaslat reklamačnímu oddělení.Naší žádosti nebylo vyhověno,prodavač Vojtěch Novák nám STB vyzkoušel a podařilo se ho zdárně zapojit přes kabel.Potom nám na kus papíru napsal jak máme STB připojit bezdrátově.Na radu prodavače jsme zbytečně zakoupili 20m kabelu za 200 Kč.Rovněž druhý prodavač,aby se nás zbavili nám poradil,že O2 na číslo tel.800184084 za 400Kč zašle odborníka,který STB zapojí.Na náš dotaz,zda je toto skutečně možné nám bylo sděleno pracovníkem O2,že toto slyší poprvé a řekl nám,že by toto mělo být v zájmu prodejny vyslat specialistu,aby byl zkazník spokojen.Přinesli jsme STB domů a zapojení se nepovedlo,zavolali jsme O2 GURU a pan Vladimír Švarc velice ochotně a odborně s námi prováděl pokus zapojit STB 2 hodiny neuměl si vysvětlit jak je možné,že na prodejně se to povedlo.Nedovedu si předtavit jak je možné,že přes veškré důkazy nás stále prodavači přesvědčují o bevadnosti výrobku a na vyjádření o2 specialistů nereflektují a zdá se nám,že je podceňují je to neuvěřitelné.Na vyjádření O2 GURU nebyl brán zřetel.V mé stížnosti jsem neuvedla číslo faktury:6132900237 na Kč 1999.-,ze dne 24.1.2019 Přepisiji zprávu O2 GURU,kterou považujte za nedílnou součást moji zprávy:Proveden restart i reset několikrát do lan 2.nastavena na multi zapojena.STB reaguje hrozně spomaleně neustále se vracel na předcházející krok.Nakonec se podařilo dostat se přes reset tv naskočila,ale hlavní progamová dlaždice je černá,všechny ostatní nereagují.Zvoleny vechny kanály,pořád stejné,STB je pravděpodobně třeba reklamovat.Zapojení správně,kontrolováno několikát,zkoušeno i přes WI-FI.Reklamujeme u Vás STB požadujeme sepsat řádný reklamační protokol a STB zaslat reklamačnímu oddělení.Nebude-li reklamace vyřízena k naší úplné spokojensti,budeme nuceni odstoupit od kupní smlouvy.Děkuji za odpověď Ladislava Otáhalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2019 06:13, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2019 11:53, před 6 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu, nicméně stále nemohu dle žádného údaje uvedeného zde dohledat konkrétní službu (O2 TV). Prosím, doplňte do neveřejného údaje číslo linky, na které O2 TV běží, případně rodné číslo/IČ. Dle popisu to vypadá, že máte O2 TV Multi (2 set-top boxy) - v tomto případě je třeba mít oba set-top boxy zapojeny kabelem, připojení přes Wi-Fi nepodporujeme a omlouvám se, pokud Vám bylo sděleno cokoli jiného. Dále je třeba v případě, kdy jde o O2 TV Multi, nakonfigurovat správně port v modemu, do kterého máte zapojen druhý set-top box. Návody ke konkrétním typům modemů najdete na https://www.o2.cz/osobni/techzona-modemy-pro-adsl-vdsl. Pokud by druhý set-top box nefungoval správně ani po prověření zapojení a konfigurace modemu, pak set-top box reklamujte na kterékoli naší prodejně a pošlete nám zde, případně přes info@o2guru.cz číslo reklamačního protokolu, průběh reklamace pohlídáme.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2019 13:31, před 6 lety


Ladislava Otáhalová

Vážený pane Mišurec,STB máme zapojen pouze jeden nikdy jsme neměli zapojeny dva set.top boxy.Starý STB,který máme doma připojen kabelem pracuje perfektně.Velice ráda bych Vám napsala údaje o které píšete,ale při psaní stížnosti jsem opustila hlavní stránku a teď se tam neumím vrátit poraďte mi prosím.Info linka "D test" tyto informace nepodává jak mi bylo dnes sděleno,a mám se obrátit na O2Q což jsem udělala před několika dny a tam mi ředli obraťte se na D test.Děkuji za odpověď.Ladislava Otáhalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2019 13:42, před 6 lety

Dobrý den,

v tom případě se na nás obraťte, prosím, na mailu info@o2guru.cz spolu s popisem potíží a případně odkazem na toto vlákno. Taky se nám případně bude hodit typ modemu, který doma máte a telefonní kontakt pro techniky. Díky.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2019 17:32, před 6 lety


Ladislava Otáhalová

Vážený pane Mišurec,na Vaší emailovou adresu info@o2guru.cz zasílám požadované informace,které se týkají naší telefonní linky a zařízení o2TV,s telefonním kontaktem pro techniky.Děkuji za odpověď Ladislava Otáhalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2019 17:46, před 6 lety

Dobrý den,

děkuji, v tomto případě s Vámi vše dořešíme již v soukromé korespondenci.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2019 19:12, před 6 lety


Ladislava Otáhalová

Vážený pane Mišurec,prosím můžete mi sdělit Vaší pracovní emailovou adresu,píše mi z o2 GURU nějaký Péťa a píše uplný blábol,odpověděl na emailovou adresu mého manžela,která je uvedena v přeposlaném emilu.Prosila jsem ho ,aby Vám email je od O2GURU Vladimíra Schwarze,přeposlal.Děkuji za odpověď Ladislava Otáhalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2019 19:37, před 6 lety

Dobrý den,

komunikujete přímo se mnou, nicméně z první zprávy nešlo přesně poznat, o co jde. Prosím o neduplicitní řešení, poskytnu Vám maximální součinnost. Díky.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2019 21:04, před 6 lety


Ladislava Otáhalová

Omluvte prosím starou osobu,že jsem hned nepoznala,že se jedná o Vás .Ještě jednou se omlouvám.Údaje o které žádáte jsem odeslala na email:info@o2guru.cz dnes 6.3.2019 v 18,01hod.Doufám,že je vše již v pořádku.Děkuji za odpověď Ladislava Otáhalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2019 11:58, před 6 lety

Dobrý den,

e-mail z 18:01 nám dle všeho nedorazil, mail nám přišel 20:54. Vše již s Vámi řešíme spolu s kolegy, prosím tedy o případné řešení zde, ať nedochází k zbytečné duplicitě. Děkuji.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2019 18:07, před 6 lety


Ladislava Otáhalová

Dobrý den,dostala jsem z prodejny O2 Plzeň Borská Pole SMS,že reklamace je vyřízena jak mám dát prodejně zprávu,že jsem utrpěla vážný úraz páteře a nemohu se dostavit k převzetí zboží.Požadovala jsem výměnu za nové zboží originál zabalené a jak mám postupovat v případě,že se tak nestane.Mám odstoupit od kupní smlouvy???Děkuji za odpověď Ladislava Otáhalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2019 18:52, před 6 lety

Dobrý den paní Otáhalová,

několik dní jsem byl v kontaktu s kolegy. Prověřil jsem přímo s nimi a se servisním střediskem průběh reklamace, navrácený set-top box je plně funkční, což opakovaně kolegové testovali. Můžete si tedy být jistá, že na prodejně dostanete plně funkční zařízení.

Mějte pěkný den a přeji brzké zotavení :-)
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2019 22:12, před 6 lety


Ladislava Otáhalová

Dostavila jsem dne 1.4.2018 do prodejny o2 Plzeň Borská Pole k vyzvednutí set-top boxu který byl opraven a předveden pracovníkem prodejny,připojen kabelem a skutečně fungoval jak má.Doma jsme STB zapojili a situace se opakovala,závada byla stejná jak jsem několikrát popisovala.Zavolala jsem na O2 Guru a tentokrát jsem měla opravdové štěstí a to doslova a do písmeme.Spojila se se mnou paní Lenka Boráková,která jako jediná zjistila,že máme pomalou rychlost,kterou je třeba navýšit č.poruchy (lístku) 27608071 navýšení rychlosti se povedlo za dva dny a STB začal správně pracovat a máme možnost zapojit druhou krabičku.Je s podivem,že nikdo z odborníků se kterými jsem jednala po 50 hodinovém telefonickém hovoru nepřišel na tento druh poruchy.Paní Lence Borákové chci touto cestou ještě jednou poděkovat za její ochotu,odbornost a znalost problémů vřelý vztah k zákaníkům.Chci vědět jak bude vyřízena moje stížnosat na pracovníky prodejny O2 Borská Pole Plzeň jestli se s tím někdo vůbec bude zabývat.Děkuji za odpověd.Ladislava Otáhalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 07:39, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2019 15:18, před 6 lety

Dobrý den paní Otáhalová,

jsem moc rád, že se kolegyni z technické podpory podařilo přijít na to, kde byla potíž a zajistit nápravu. Jinak co se týče kolegů na prodejně, tak kolegové nemohli tuto chybu odhalit, zde šlo o pochybení techniků, kteří si chyby nevšimli v minulosti - moc se omlouváme. Stížnost samozřejmě podat můžete, stačí se mi ozvat s podrobnostmi do mailu, kde jsme spolu komunikovali.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.4.2019 21:01, před 6 lety


Ladislava Otáhalová

Hodnocení: