Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#30475Účtování za připojení k internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2019, před 6 lety

MIluše Vichrová

Znění stížnosti

Vážení,
v poslední době mi začínají docházet od Vás nevyžádané SMS na tel.č. viz ref.údaj s textem : Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29Kc/24h. Pro chytré telefony je výhodnější taricf internet v mobilu.Více zdarma na http://mo2.cz/ivm O2.
Protože datové služby od Vás nevyužívám, nepřeji si dostávat tyto zprávy na můj mobilní telefon a ani nehodlám za tuto nevyužívanou službu platit.
Žádám o sjednání nápravy
Miluše Vichrová, Pelhřimov


Požadované řešení

nazsílat tyto zprávy!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2019 12:14, před 6 lety

Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pro úplnost dodáváme, že většina současných telefonů má možnost vypnutí datového přenosu ve svém nastavení. Vypnutí datového přenosu může sloužit jako pojistka pro případ, že by se uživatel omylem k internetu snažil připojit (ačkoliv nechce), je-li datový přenos vypnutý, telefon se nepřipojí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2019 12:30, před 6 lety

Dobrý den paní Vichrová,

díky za Váš podnět. Dle kontroly eviduji z Vaší SIM karty uskutečněné připojení k naší datové síti. Jelikož nemáte balíček mobilních dat na svém čísle, je jednorázové připojení zpoplatněné částkou 29 Kč na 24 hodin.

Pokud nechcete, aby se Váš telefon připojoval k internetu bez Vašeho vědomí (např. z důvodu aktualizací), můžete si na své předplacené kartě aktivovat blokování připojování k internetu.

Pro toto zablokování připojení k internetu pošlete SMS ve tvaru BAP na 999111. Tato SMS je zdarma, poté bude potřeba připojení k naší mobilní datové síti manuálně potvrdit.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 06:43, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 09:21, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.