Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.3.2014 jsem se zúčastnil na základě pozvánky "Ochutnávka kořenicích směsí" této akce. Předvádějící nám ukazoval 2 "vynikající" elektrické tlakové hrnce prý každý za 30000 Kč v nichž uvařil guláš a čočku. Dále ukázal nový typ vysavače za 25000 Kč a sadu hrnců s extrémě tvrdým porcelánovým povrchem dna. Pak jsme mohli za 10000 Kč získat kartu pro 50% slevu na nákup zboží (i pro rodinné příslušníky)a VIP kartu pro levné zájezdy s cestovní agenturou. Pak každý obdržel zalepenou obálku a já vyhrál všechno předváděné zboží a pokud zaplatím 40000 Kč tak dostanu navíc ještě 1 tlakový hrnec. Všichni předvádějící mi blahopřáli a sdělili, že už dlouho takto nikdo nevyhrál, neboť jsem tak získal bonus 95000 Kč. Kromě předváděných věcí jsem navíc dostal halogenovou troubu a deku vč. polštářů.
A také sdělili, že mohu vše do 14ti dnů vrátit, pokud nebudu spokojen. Opojený výhrou jsem neváhal zaplatit 39990 Kč. Zboží mi hned dovezli domů. Doma jsem vystřízlivěl a zjistil, že za skoro 40000 Kč mám spoustu nepotřebných věcí a rozhodl se vše vrátit. Na telefon č. 775478175 a e-mail logimex@seznam.cz dle kupní smlouvy nikdo nereagoval. Poslal jsem dopis s odstoupením na adresu společnosti Logimexu -Rudolfovská 672 v Č.Budějovicích, ale vrátil se s tím, že se firma odstěhovala. V rejstříku firem jsem vyhledal, že firmu vlastní paní Kaslová z Teplic. Napsal jsem jí dopis, že odstupuji od smlouvy, ale dopis se vrátil s tím, že si ho adresát nevyzvedl. Napsal jsem na Živnostenský úřad v Č.Budějovicích a sdělili mi, že na firmu obdrželi více stížností a doporučili mi obrátit se na Sdružení obrany spotřebitelů. Ani tam mi nepomohli. Zjistil jsem, že vychvalovaný hrnec nabízí firma Popron za 1990 Kč a že vysavač byl nekompletní. Za 40000 Kč jsem dostal zboží tržní hodnoty asi 10000 Kč bez možnosti jakékoliv reklamace. Nikdy jsem si nemyslel, že takhle naletím.
Předváděcí akce dne 3.3.201 dopoledne se konala v Hotelu Vysočina v Chotěboři. Sešlo se tam asi 8 důchodců.
Donutit firmu Logimex eko s.r.o. k odvozu zboží dle kupní smlouvy a vyplacení 39.990 Kč na místě.
Pořádat ČOI o prověření, zda byla předváděcí akce řádně povolena a pokud ne, tak uplatnit zákonný postih.
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřená mimo prostory obvyklé k podnikání, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů dle § 1829 občanského zákoníku. prodejce je povinný vrátit uhrazené finanční částky do 14 dnů od odstoupení. Dle nám dostupných informací se považuje odstoupení spotřebitele za doručené, i přes to, že jej společnost nepřevzala.
Bohužel, pokud společnost nijak nekomunikuje, bylo by nutné domáhat se vrácení zaplacených částek soudní cestou. V případech předváděcích akcí je však riziko, že se peníze nevrátí ani tak.
Spotřebitel má možnost podat podnět České obchodní inspekci. V případě, že by tento dozorový orgán shledal pochybení, může společnost sankcionovat.
Společnost Logimex eko s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.