Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den u společnosti jsem si koupila sušičku + 2 letou záruku navíc . Sušička se samozřejmě rozbila hned po záruční době a tak jsem ji reklamovala . Telefonní operátor mi řekl že si mám zavolat servis že náklady společnost Alza uhradí . Opravář skonstatoval že sušička je rozbitá a že oprava by byla dražší než nová sušička . Opraváři jsem zaplatila 1000 Kč . Musím pochválit Alzu že i přesto že to bylo v době vanoc tak reklamaci řešila .Reklamace mi byla uznána vyplacena ale zapomněli na 1000 Kč za opraváře .To opět chválím reagovali velice rychle že mi to doplatí jenže pouze tak že se na jejich vebove stránce zaregistruji svojí kartu to jsem však odmítla a bylo mi zdeleno že jinak to prostě nejde a že mi to můžou vyplatit pouze takto . Nechápu proč já také platila hotově proč to nejde stejně jako předtím na dobropis .Co když někdo kartu nemá tak mu to nevrátí ?
Reklamace sušičky a platba za opraváře
Vyplavit přes dobropis , jako sušičku
|
Tweet |
V tomto případě je podstatné, kdo dvouletou záruku navíc garantoval. Nejčastěji to bývá uváděno v záručním listu nebo v podmínkách, se kterými byl spotřebitel seznámen, když si prodlouženou záruku dokupoval.
Často se stává, že tato prodloužená záruka bývá zprostředkovává v rámci pojištění, které zajišťuje 3. osoba odlišná od prodejce. Doporučujeme najít dokumenty, které má spotřebitelka ohledně nákupu sušičky a zkusit zjistit podmínky prodloužené záruky.
Pokud by bylo uzavřeno pojištění, pak platí, že práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách zpravidla bývá i upraveno, jakým způsobem bude spotřebiteli poskytnuto pojistné plnění. Bude tedy záležet, jaký způsob poskytnutí pojistného plnění byl sjednán v pojistných podmínkách.
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.