Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, dvoje boty jsem po půl roce reklamovala.Jedny Converse za 2500 kc a druhé NMD boost které jsem koupila pro syna za stejnou cenu 2500 kc, byla zrovna nějaká akce protože jinak ty boty stojí pet tisíc. Dnes si jdu vyzvednout údajně neuznanou reklamaci.Prvni boty Converse než jsem je reklamovala, jsem ručně vyprala v umyvadle.Prodavac na krame řekl ze mi nevěří, ze to bylo v pracce. Budiž, nebudu se hádat. Ale ty druhé boty se začaly na povrchu parat, ne synovou chybou a to je důvod k tomu, aby to řešili.Vubec se me to nelibi, prodávají drahé boty a od odpovědnosti dávají ruce pryc.
Oprava, vraceni penez, výměna, je to jedno.
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.