Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý dne, 10. 2. 2017. jsem se registroval na této stránce po roce si strhli poplatky kolem 5000,- Kč dobře uznal jsem že teda jsem neodeslal výpověď. Po marném snažení na jejich stránkách jsem se snažil spojit s podporou nešlo to, 15. 2 . 2018 jsem jim poslal že odstupuj od smluvních podmínek pře email zakaznickyservis@be2.cz ani neodepsali nic jejich stránky nenavštěvuji výpověď byla odeslána. Tak prosím o pomoc a vyjádření děkuji. Marek Lidmila
Dobrý den, Odstupuji od vaší smlouvy se společností be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce L-135 Luxembourg Luxembourg a zrušení všech smluv například zrušit premium členství a plateb s vámi. Prosím Informujte mne zda vše proběhlo tak jak má a ke kterému dni mi s vámi končí smlouva. S pozdravem Marek Lidmila
Dobrý den, vaši výpověď bereme na vědomí vaše registrace končí k tomu a tomu datu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Ve výpovědi by měl spotřebitel uvést své úplné jméno, zemi, e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti a své uživatelské jméno. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Panu Hlaváčkovi jsem napsal e-mail, jak se dále ke všemu vyjádří a jak to budeme řešit. O všem budu informovat zde.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.