Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti Esomobil jsem zakoupil dne: 8. 2. 2013 mobilní telefon HTC desire C,už zde problémy postupně začínaly - nejprve nebyl skladem telefon bez navigace jejiž instalace byla zpoplatněna cca 190,-. Poté, když si člověk chtěl vyzvednout telefon, hned začala složitá komunikace a předávání telefonu mimo sídlo Esomobilu, po několika telefonátech a jízdě napříč Ostravou.
Po pár dnech bezproblémového užívání začal telefon vykazovat závady.
Když se telefon samovolně začal vypínat, častokrát nešel ani zapnout, byla podávána 1. reklamace. Telefon jsem po velmi složité a kostrbaté komunikaci s obchodem osobně předal k reklamaci na adrese servisního technika: p.Josef Brož, sídlem Ostrava, Bulharská 16. Proces sepsání reklamace probíhal v pořádku, telefon byl odeslán někam na záruční opravu - ovšem vyjádření servisu, které bylo v polském jazyce, jsem rozuměl pouze tomuto: proveden hard reset, závada se nepotvrdila. Telefon nám byl po opět velmi těžké domluvě s p.Brožem, který nezvedal telefony, vydán. I na samotnou linku Esomobilu se vůbec dovolat, je mnohdy nadlidský úkol.
Chvíli se zdálo, že je telefon v lepším stavu, vypínal se pouze občas. Situace se ovšem zhoršovala, a když už byla naprosto neúnosná a telefon se vypínal každou chvíli, byla podána 2. reklamace 24. 1. 2014 - závada opět stejná - tentokráte ovšem komunikace s Esomobilem a celkové řešení reklamace trvalo až do 10. 3., kdy Esomobil zaslal sms o vyřízení reklamace (tzn nebyla ani dodržena zákonná lhůta). Zvolil jsem vzhledem k cestě do Ostravy osobní odběr, který jsem si domluvil na pátek 21. 3. 2014 mezi 9-11 k vyzvednutí na adrese servisu (p. Bartonce). Do této chvíle se zdálo, že bude vše bez problému. Ovšem v pátek ráno, když jsem se pokoušel domluvit přesný čas, mi nikdo telefon nezvedal, ani na čísle, ze kterého mi bylo voláno pracovnicí při domluvě o vyzvednutí, ani na lince Esomobilu. Po neustálém volání jsem se cca po 1h volání na telefony Esomobilu dovolal, jiné osobě, která neměla k dispozici žádné údaje a nebyla mi ani schopná říci, kde se telefon, který mi měl být předán, nachází. Po několikaminutovém rozhovoru mi dotyčná osoba sdělila telefon na osobu, která měla mít opravený mobilní telefon u sebe. Tato osoba ovšem mobilní telefon nezvedala, údajně měla být na Slovensku i s mým mobilním telefonem, což jsem se dozvěděl, když jsem se opětovně dovolal pracovnici, která mi tento telefon poskytla a sdělila mi, že tato osoba bude moci telefon předat až nejdříve v 19 hod večer.
p. Brož poté po 19. hodině reagoval na kvantum zmeškaných hovorů, načež ani nevěděl, o jaký telefon se jedná, popřel, že měl něco někomu předávat, s tím i informaci o jakékoli domluvě. Po několikaminutovém hovoru, kdy jsem si tedy alespoň jako kompenzaci vymohl bezplatné zaslání, mi byl telefon doručen zpět poštou v obálce. Odpověď byla stejná, závada se nepotvrdila.
V tuto chvíli telefon se opět samovolně vypíná. Podávat 3. reklamaci u této společnosti se už nemám sílu pokusit.
Tímto bych rád varoval ostatní spotřebitele před tímto nekalým prodejcem a jeho nesolventními praktikami vzhledem k zákazníkovi.
Děkuji Radek
značka HTC desire C white+ navi
Požadované řešení je vrácení peněz, vzhledem k nekvalitnímu výrobku.
|
Tweet |
Spotřebitel může vadu jakýmkoli způsobem zaznamenat a prokázat prodejci, že je vada na výrobku přítomná. V takovém případě by prodejce reklamaci měl uznat a závadu odstranit. Jestliže tak neučiní, je lepší, když si spotřebitel nechá zpracovat o výskytu vady znalecký posudek. Za prvé se v posudku uvede stav mobilního telefonu v době uplatnění reklamace a prodejce bude mít ztíženou možnost uplatnit námitku, že vada vznikla až po jejím uplatnění a za druhé se znalec jako odborník vyjádří k povaze a existenci vady. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.
Subjekt Bartonec Kamil nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Hodnocení: