Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již v lednu 2018 jsem zakoupila poukazy v celkové hodnotě 5.070 Kč od této společnosti.
Platba byla uskutečněna z účtu dne 12.2.2018.Od té doby mi poukazy několikrát prodloužily,až mi došla trpělivost.S paní na klientské lince jsem se domluvila, že bych chtěla vrátit peníze, měla jsem emailem kontaktovat vedení společnosti, což jsem učinila.Dle emailové zprávy od p. Pospíšilové, bylo schváleno vrácení hotovosti již v listopadu 2018.
Přes ujišťování a omluvy, mi doposud žádné peníze nepřišly.
injekční lipolýza 1ml á 390,- zakoupeno 13 poukazů
vrácení finanční hotovosti
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den paní Hildebrandtová,
o Vaší situaci vím, dneska ráno jsem zrovna měla možnost ji řešit. Dnešním dnem Vám peníze budou zaslány, tak jak byly přislíbeny. Velice se Vám omlouváme za vzniklou situaci, paní Pospíšilová se opravdu snažila dělat vše, co bylo v jejich silách. Tímto snad bude situace uzavřena. Ještě jednou se velice omlouvám jménem celé společnosti. V případě jakýchkoliv pochybností či dotazů mne neváhejte kontaktovat na email: pr@elimat.cz
Petra Holanová
Společnost nám sdělila, že již došlo k vyřešení situace a k vrácení peněz. Spotřebitelku proto žádáme o potvrzení a uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Společnost mi poslala peníze na účet hned po zveřejnění stížnosti. Tímto považuji věc za uzavřenou.děkuji