Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.1. mi byl doručen špatný rošt. Mám zaplacené dva kusy a byl mi doručen pouze jeden a ještě k tomu jiný. Na mou reklamaci se dodnes nikdo neobtěžoval jakkoliv reagovat. Žádám o nápravu.
C. Objednávky 4312628
Řešení? No dorucit mi co nejdrive zboží, které mám zaplacené. Je to pro vas nadlidský výkon??!! Mám u vás jeste zaplacenou sedacku, postel a skrin a uprimne se desim co mi prijde a jestli mi to vůbec prijde. No, mam ponauceni pro příště, že mam zvolit jineho prodejce.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na odstranění vady.
Nevyřízením uplatněné reklamace ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud nebyla prokazatelně sjednána mezi stranami lhůta delší, se dopouští společnost přestupku. Spotřebitel má v takovém případě možnost podat podnět České obchodní inspekci k provedení kontroly.
Spotřebitelka nám sdělila, že již bylo vše vyřešeno. Stížnost proto uzavíráme.