Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#30504Doporučená zásilka nedoporučena na adresáta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 minut 25 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2019, před 6 lety

Markéta Heins

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych touto cestou podat stížnost na nedoporučení doporučené zásilky z 17.1. 2019 na poště na Praze 8 / 18000.
Mám podací lístek k dispozici a adresát mě informoval, že zásilka nebyla doručena.

Prosím o napravení chyby a informaci, kde zásilka zůstala.
Je to důležité psaní a potřebuji, aby bylo adresátovi doporučeno.

Podací číslo zásilky je RR718111743CZ, druh zásilky "R".

Děkuji předem a s pozdravem Markéta Heins


Produkt

Podací číslo zásilky je RR718111743CZ, druh zásilky "R".


Požadované řešení

Prosím o doručení na adresu: Terra GR. Invest, Vídeňská 995/63, Brno, 639 00


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2019 11:48, před 6 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.