Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednali jsme si zásilku, která nám měla být doručena již minulý týden, nejdříve řidič zavolal, že stojí před domem a zásilku si máme jít přebrat, což samozřejmě nebylo možné, protože jsme byli v práci. Poté, když se nic nedělo, jsme zavolali na zákaznickou linku, kde jsme se dozvěděli, že se nám snažili balík doručovat 3x (což se nesnažili) a že posílají balík zpět. Po domluvě s paní na zákaznické lince jsme si domluvili nový termín - 11.2.2019 ve 13 hodin. Vzala jsem si kvůli tomu dovolenou, aby tedy nedošlo k tomu, že balík "propásneme", ale ani tentokrát jsme se balíku nedočkali. Zavolali jsme tedy opět na zákaznickou linku a od paní jsme se dozvěděli, že tento termín sice domluvený je, ale že je dnes inventura a balík tedy nikdo nedoveze. Na otázku, kdy ho tedy doručí, neodpověděli.
zásilka č. 90590262547
Požaduji doručení balíku v co nejbližší době, ale v odpoledních hodinách, tzn.16:00, nemohu si neustále brát dovolenou, abych se vždy dozvěděla, že balík nedostanu.
Kučerová
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.