Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v prosinci 2018 jsem pro sebe , manželku a syna jsem musel u T mobilu nechat přepracovat smlouvu. Od toho dne jsem evidován jako neplatič a neustále mi chodí SMS od T mobilu o neplacení. První upomínka byla dokonce za měsíc na asi 25 000,-Kč!!!!! Situaci jsem řešil u společnosti T mobil ve Vsetíně, a pravidelně po upomínkách u operátorů T mobil. Operátor mi vždy řekl, že se jedná o drobný nedostatek, který je tímto vyřešen. Toto se děje druhý měsíc a dnes mi byl poslán email od advokátky zastupující vaši společnost z novou žádostí o zaplacení!!!!!! Pokaždé se jedná o jinou částku. V sobotu jsem zaplatil asi 1930,-Kč. Dnes mám upomínku na 317,.Kč od advokátky H. (celé jméno viz referenční údaje)!! Žádám o urychlené přešetření události. Po vyřešení chci od vaší společnosti odstoupit a samozřejmě se podělit o zničené nervy s širší veřejností. Nechápu proč máte tolik operátorů, kteří nemají žádné kompetence a nejsou schopni nic vyřešit. Děkuji Polách Jiří
Požadované řešení - Vyřešit!!!!!!
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním požadovaných částek, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.