Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30515Reklamace angličtiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2019, před 6 lety

Ladislav Hubený

Znění stížnosti

Vážení,

v lednu t.r. jsem si prostř. inter.obchodu zakoupil kurz angličtiny-základní.Po obdržení hesla od spol.Ling Intelligence jsem jej otevřel a po několika slovech jsem našel 2 gramatické chyby.Napsal jsem tedy výše uveené společnosti e-mailem tuto skutečnost.Když jsem po dalším otevření přišel na další chybu,rozhodl jsem se odstoupit od smlouvy.Společnost mi vždy odpověděla ,že mám vyplnit jakýsi formulář pro stížnost a poslat jej spolu s produktem do Bialystoku - Polsko.Na dotaz,aby mi příslušný formulář poslali,nereagovali.Marně jsem hledal tel.spojení na ně,ale její praktiky jsou prapodivné.Rozhodně trvám na odstoupení od smlouvy a návratek zaplacené částky za tak geniální příručku k výuce.
V poříloze uvádím mailovou korespondenci s výše uvedenou společností.

lav HUBENÝ
Komu:
help@lingintelligence.com



Re: Ling Intelligence – account activation

Dobrý den,
děkuji za zaslání lekce angličtiny.Bohužel,musím konstatovat,že již po několika slovíčkách jsem zjistil 2 chyby a sice výslovnost slova lev-lion (vysl.fód foneticky) a pak slovo mít je uvedeno jako had- což je minulý čas.
Z tohoto důvodu jsem pojal nedůvěru k dalšímu a žádám vás touto cestou v souladu s OZ o návratek zaplacené částky.Uvedené zboží Vám pošlu zpět.
Očekávám Vaše vyjádření a jsem
S pozdravem
Hubený




Vážení,
děkuji Vám za Vaše informace. Protože jsem ve slovníku našel další chybu(jeho není him , ale his) s definitivní platností odstupuji od smlouvy,uzavřené prostřednictvím internetového obchodu a to v souladu se směrnicí evropského parlamentu .a rady 2011/53/EU,odst.19.Zároveň Vám předkládám Vámi požadované údaje bankovního spojení.
č.účtu119063543/0300 IBAN CZ9003000000000119063543, SWIFT CEKOCZPP.
Očekávám Vaše vyjádření a jsem
S pozdravem
Ing .Ladislav Hubený
---------- Původní e-mail ----------
Od: help@lingintelligence.com
Komu: Ladislav HUBENÝ
Datum: 22. 1. 2019 14:38:00
Předmět: Re: Ling Intelligence – account activation


Dobrý den,

Aby bylo možné vyřešit stížnost, vyplňte formulář pro stížnost a uveďte číslo účtu spolu s číslem IBAN a SWIFT a vyplňte jej spolu s produktem na následující adrese:

ContactHero Sp. z o.o.
Legionowa 28/308
15-281 Białystok
Polska

pozdravy
Zákaznický servis


Produkt

nekvalitní,špatná výslovnost


Požadované řešení

Rozhodně trvám na odstoupení od smlouvy a návratek zaplacené částky za tak geniální příručku k výuce.
V poříloze uvádím mailovou korespondenci s výše uvedenou společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 14:38, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 06:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.