Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dovolte mi, prosím, abych se na Vás obrátila s žádostí o radu či pomoc. U prodejce www.CZC.cz jsem prostřednictvím e-shopu dne 27. 6. 2018 objednala a následně druhý den v kamenné prodejně v Zábřeze zaplatila a vyzvedla sluchátka Sony PS4 - Platinum Wireless Headset PS719812753. Vzhledem k vysoké pořizovací ceně (2.990,- Kč) jsem očekávala kvalitní zpracování, bohužel nyní jsem zklamaná jak se zbožím, tak se způsobem vyřízení reklamace.
Po půl roce a několika málo dnech (4. 1. 2019) jsem zboží reklamovala s tím, že prasklo spojení pravého sluchátka a hlavového mostu. Uvedená závada nastala běžným užíváním při nasazování sluchátek na hlavu.
Dne 29. 1. 2019 jsem obdržela email od prodejce CZC.cz s o vyřízení reklamace. V reklamačním protokole bylo velice stručné vyjádření technika: „Zjištěno mechanické poškození sluchátek, nelze uznat na záruku. Na mechanické poškození se záruka nevztahuje.“ S tímto tvrzením nesouhlasím, sluchátka byla používána běžným způsobem. Závada nastala během nasazování sluchátek na hlavu. Nejednalo se o žádnou násilnou mechanickou manipulaci, ani mimořádné zacházení. Ze samotné přiložené fotodokumentace je zřejmé, že předmětná sluchátka netrpí žádným dalším opotřebením, které by dokazovalo násilnou mechanickou manipulaci nebo působení vnějších vlivů. Navíc sluchátka mají pevnou konstrukci, bohužel jen nad horní částí hlavy, ostatní komponenty jsou vyrobeny z plastu.
S vyřízením reklamace nesouhlasím a žádám Vás proto o radu, jak dále postupovat.
Bc. Kamila Válková
Sluchátka SONY PS4 - Platinum Wireless Headset
Uznání reklamace - vrácení peněz
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.