Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes ráno jsem obdržel SMS, že mi bude PPL doručovat balík mezi 14.-16.hod,který lze hradit kartou. Za hodinu další SMS,
"v důsledku náhlé poruchy terminálu" musí být platba 998.- Kč hotově(za posledních 5 doručení terminál "náhle" nefungoval ani jednou !!!)
V 16:18 hod. další SMS, zásilka je k vyzvednutí v ParcelShopu v Aši - bez pokusu o doručení domů, kde jsem čekal a zrušil již předtím sjednané plánované aktivity!
Vzhledem k tomu, že toto není první negativní zkušenost s Vaší firmou čekám vysvětlení tohoto nesolidního postupu, případně slevu
z poštovného. Omluvu již (po předchozích zkušenostech) nečekám.
MUDr Josef Lavička
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.