Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 2. 1. 2019 přijmuli k reklamaci mobilní telefon Samsung Galaxy A5 černé barvy. Dne 28. 1. 2019 byl telefon vrácen z reklamace, avšak nebyl opraven. Přesněji řečeno, nefungoval stejně, jako když jsem jej zasílal na reklamaci. Proto jsem jej 29. 1. 2019 zasílal zpět k dořešení reklamace. Zpět k reklamaci jej přijali 2.2.2019.
7.2.2019 jsem zaslal poštou písemnou výpověď, proto že nestihli 30 denní lhůtu.
Jejich internetové stránky jsou alfabetmobil.cz, alphabetelectronics.cz
a faktura je od System center s.r.o. Litevska 8 Vinohrady Praha 10 s.č.11000
IČ: 06100244.
Zatím se nic neděje a mám podezření, že probíhá normální dalších 30 denní lhůta na reklamaci na kterou nemají právo.
Samsung Galaxy A5 model 2017
Vrácení peněz!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně.Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.