Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránkách společnosti jsme si objednali kuchyňský robot. Po obdržení e-mailu s výzvou k zaplacení částky jsme na uvedený účet převedli peníze. Od té doby již uběhlo 14 dní, ale zboží nebylo dodané. Telefon je nedostupný, na e-mail nikdo nereaguje.
Kuchyňský robot Bosch MUM 4655 EU
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a strany jsou povinny poskytnout si vzájemné plnění. Doporučujeme prodejce písemně vyzvat k dodání zboží a určit mu k tomu přiměřenou lhůtu. Jestliže bude z oznámení patrné, že dodatečná lhůta k plnění již nebude prodloužena, platí dle ustanovení § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty dochází k odstoupení od smlouvy. Poté je důležité určit lhůtu a způsob vrácení peněz. Z důvodu důkazního postavení doporučujeme vést korespondeci písemně (doporučeně s dodejkou).
Jestliže se nejedná o nahodilé porušení a poškozených je více, je možné zvážit podání trestního oznámení na Policii ČR nebo státnímu zástupci.
Se subjektem se nám nepodařilo navázat kontakt, z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.