Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:662
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#305203x NEUZNANÁ REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2019, před 6 lety

Radek Žamberský

Znění stížnosti

Dobrý den

v říjnu jsem koupil otočnou kameru HOMEGUARD. V popisu je uvedeno že kamera má rozlišení 720p. Tato kamera má však místy tak rozmazaný obraz, že není vůbec rozeznatelné zda se jedná o muže či ženu ! Natož aby byl rozpoznán nějaký konkrétní obličej !

Reklamace už po třetí neuznána !!!??? Absurdní !!

Další věc .. kamera má tak malý záběr, že kdyby vám na pozemek přišel zloděj tak ho tam budete honit otáčením kamery tak pul hodiny. Pro představu ( máte kameru na zahradě, kde je na pravo auto,na levo bazén dole pes a nahoře zahrádka. Tato kamera místo toho aby zabrala celý prostor nebo alespoň z části jak je uvedeno 35-40%zaběr tak zabera koště opřené u lavičky na zahrádce a obraz oddálit prostě nejde a ještě jsou místy rozmazané fleky !!

Opět reklamace neuznána !!!

Už mi dochází trpělivost ŽÁDÁM O OKAMŽITÉ VRÁCENÍ PENĚZ !!


číslo poslední neznané reklamace : RMA číslo RE18053036


Produkt

CAM CCTV kamerový systém iGET HOMEGUARD HGDVK46704, 4HG170546704000020


Požadované řešení

Vrácení peněz !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 11:50, před 6 lety

Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz).

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.