Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, Marie Krutišová,
Dnes jsme postoupili Vaši reklamaci a požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému. Peníze Vám budou vráceny co nejdříve bez zbytečného odkladu. Vaše spokojenost je naším cílem. Pěkný den.
Přejeme příjemný den,
Zdeňka Berbrová
PoštovnéZDARMA.cz
Na tento e-mail REAGUJTE ZDE (tiket č. 1938418), na zprávu prosím neodpovídejte e-mailem.
zboží jsem vrátila 30.01.2019
tento meil zaslali 6.2.2019
peníze dosud nemám
vše s nimi vyřízeno
vrácení peněz!!!
na stránkách nejsou uvedeny ani sídlo společnosti, ani kam vrátit zboží.
Začala jsem vyhrožovat a dostala jsem se až k majiteli a Západočeské univerzitě.
Jde mi o princip a je to poprvé, kdy jsem naletěla.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
dobrý den,
prosíme Vás o zaslání čísla objednávky za kterou si přejete vrátit peníze.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyžila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.