Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den
U společnosti Alza jsem zakoupila pračku, kterou jsem zaplatila kartou online. Zaplatila jsem ji POUZE 1X a společnost Alza si ji vzala hned 2x!!! Volam tedy do banky proč jsem v mínusu. Tak mi paní rekla,že v blokaci mám 2 stejné platby pro stejného obchodníka. Potvrdila mi,že platbu jsem opravdu Zaplatila jen 1x a tudíž nechápe proč si to Alza bere 2x, doporučila mi tedy ať kontaktuji společnost . Tam mě ale bylo přesvědčováno, že platbu mají garantovanou pouze 1. Opět tedy telefon do banky, kde mi tedy paní nakonec zařídila jednu tu platbu stornovat. Což by proběhlo v pořádku, kdyby si následující pracovní den Alza opět platbu nenarokovala a opet mi hodily neoprávněnou blokaci na účet. Na Alze stale tvrdí, že tam vidi jen 1 platbu. V bance mi paní rekla,že mi platbu opět může vystornovat,ale že to vypadá tak, že si ji alza zase další den vezme. Jak toto mám řešit nejedna se o 100,- ale o necelých 7.000,- Takže si alza vzala peníze za 2 pracky,ale já si objednala jen 1. Vše jsem jim podložila vypísem že svého účtu a oni pořád melou to samé dokola ,,my zde máme jen jednu garantovanou platbu ,,
Pracka ECG
Ráda bych aby si Alza přestala hrát s mými penězi a přestali si neoprávněně brat co jim nepatří.
|
Tweet |
Pokud byla částka uhrazena dvakrát, přičemž zboží bylo objednáno jednou, jedná se v této části o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.