Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30527Nepříjmuta reklamace bot Nike Lebron James Solider XI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2019, před 6 lety

Antonio Yaroslavov

Znění stížnosti

Koupil jsem si boty v footlockru na vaclavskem namesti 21.9.2018 za 3790 Kc
po necelych 4 mesicich se mi zip na bote porad odlepoval kdyz chodim, v sobotu mi zavolali at jim to ukazu jak to je s tou botou (9.2.2019)
ukazal jsem jim vse rekli ze je vsechno v poradku a dneska mi bylo receno ze mi to odmitaji ze jsem jim to mel vyreklamovat driv, rekl jsem jim ze jsem byl v Bulharsku mesic a nemel jse m vubec jak se tam dostavit, jedine co mi rekli bylo at si zitra zase zajdu k nim a promluvim si s tema kdo to vse reklamuje a prijma reklamace.


Produkt

Nike Lebron James Solider XI


Požadované řešení

nekdo reklamuje boty ktere naschval roztrhaji a oni jim to prijmou jse m stali zakaznik a nikdy bych si to nedovolil podvadet, podle zakonu mam 2 roky zaruku a boty se po 4 mesicich znici takze je to moje vina ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 11:29, před 6 lety

Podle čl. 5 odst. 2 směrnice o některých aspektech prodeje spotřebního zboží a záruk na toto zboží mohly členské státy stanovit, že spotřebitel je povinen oznámit prodávajícímu, že uplatňuje reklamaci do dvou měsíců po zjištění vady. Český zákonodárce tuto lhůtu do českého právního řádu netransponoval. Spotřebitel tedy není povinen uplatnit reklamaci ihned poté, co vadu zjistí nebo při dostatečné péči zjistit mohl (na rozdíl od obecné úpravy kupní smlouvy v občanském zákoníku). Nicméně spotřebitelům doporučujeme uplatňovat reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

Pokud prodávající trvá na zamítnutí reklamace, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 09:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.