Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
asi obdobné, jako u předchozích.
Na stránkách mají ceník pouze 39 kč/ měsíc, 139kč /půl roku a 99 kč / rok.
Mám vyfocen. Jiný ceník jsem nedostal, i když be2 tvrdí že ano.
Poslal jsem jim výpověď přes email i dopisem, ale že je nová platba v procesu zpracování..
Dále jsem jim poslal email..
- na vašich stránkách nelze najít jiný ceník než zasílám v příloze
- dle tohoto ceníku jsem si vybral měsíc za 39 Kč
- bez mého souhlasu jste mi ztrhli z účtu 156 Kč
- souhlasil jsem s obchodními podmínkami, kde není popsán ceník
- máte tedy klamavou reklamu na stránkách, proč?
- Porušili jste zákon na ochranu spotřebitele, neboť jste mě řádně neinformovali o ceně služby, proto je smlouva neplatná
- Z opatrnosti jsem opakovaně ukončil smlouvu
- Žádné vaše služby nevyužívám, ani nechci
Jak mám dále pokračovat? Děkuji Šoffr.
seznamka
Bezplatná výpověď
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Reagoval jsem na email výše. Odpověď - přeposláno agentovi společnosti.
Odpověď agenta společnosti - Vyřešeno oddělením pohledávek (email výše).
Asi nepotřebuje komentář.
Jinak žádná změna, že jsem uzavřel závaznou kupní smlouvu s odpovídajícími platebními následky.
Znovu jsem odepsal:
- Porušili jste zákon na ochranu spotřebitele, neboť jste mě řádně neinformovali o ceně služby, proto je smlouva neplatná.
- Ceník byl 39 kč měsíčně, bez mého souhlasu jste mi ztrhli z účtu 156 Kč ( mám tedy předplaceno na necelé 3 měsíce )
- Souhlasil jsem s obchodními podmínkami, kde není popsán ceník.
- Z opatrnosti jsem opakovaně ukončil smlouvu, žádné vaše služby nevyužívám, ani nechci.
Mám se tedy obrátit na Evropské spotřebitelské centrum , jak píšete v předchozí odpovědi ?
Děkuji Šoffr.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.