Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, vlak EX523 dne 11.2. nabral cca 10 min zpoždění, proto jsem dobihal OS vlak 6206 na stanici v Pardubicích hl.n. I přes to,že průvodčí viděla několik osob dobíhat tento spoj, mě byla naúčtována přirážka 40 Kč za zakoupení jízdenky přímo ve vlaku 6206. Snažil jsem se proto prokázat jízdenkou z předchozího spoje, ale bylo mi řečeno, že jsem si měl jízdenku nechat prodloužit. To nebylo možné, neb jsem průvodčího ve spoji EX523 již nenašel.
Prosím o nahrazení neoprávněně vybrané přirážky 40kc k jizdence zakoupené přímo v od 6206.
|
Tweet |
U průvodčího ve vlaku lze zakoupit vnitrostátní jízdenky a místenky. Lze zaplatit v hotovosti v Kč nebo v eurech, elektronickou peněženkou na In Kartě, v některých vlacích platební kartou. Nákup jízdenky u průvodčího je možný bez přirážky, pokud jede cestující ze stanice, ve které nebyla otevřená pokladna. Jinak je nutné zaplatit navíc manipulační přirážku 40 Kč. Manipulační přirážku neplatí držitelé průkazu ZTP nebo ZTP/P ani ve stanici s otevřenou pokladnou.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.