Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám poškozené čelní sklo u auta od kamene, který odlítl z vozidla, které jelo přede mnou. Viník je pojištěn u Vaší pojišťovny. Obě strany jsme událost nahlásili, dodali všechny potřebné dokumenty, pán z Vaší pojišťovny si auto vyfotil. Bohužel nám tuto událost nechtějí uznat, i přes opětovný email, že s výsledkem rozhodnutí nesouhlasím.
Chci mít své auto zase v pořádku.
2019/0001909 [REQ-444446]
Žádám o pojistné plnění. Výměnu skla na mém vozidle.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.
Nebude-li spotřebitel úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci. Je také možné se se škůdcem spojit a domluvit se na společném postupu. Škůdce by například mohl oslovit také mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při ČOI, jelikož je s pojišťovnou ve smluvním vztahu, což je pro tuto variantu řešení podmínkou. Bližší informace viz https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Paní Hovorková nám zaslala všechny základní dokumenty, avšak se ji nepodařilo prokázat zavinění našeho klienta dle § 6 zákona č. 168/1999 Sb. Poškozená musí jednoznačně prokázat věcnou a časovou souvislost mezi provozem konkrétního motorového vozidla a vznikem škody.
Pojištěný si s ohledem na jeho povinnosti při řízení vozidla nemůže být zcela vědom toho, že od jeho vozidla odlétl kámen nebo jiný předmět a poškodil vozidlo za ním.
Na základě výše uvedeného nepovažujeme odpovědnost našeho pojištěného za způsobení vzniklé škody za prokázanou, a proto náhradu škody poskytnout nelze. Výplata pojistného plnění bez prokázání zavinění našeho klienta by byla v rozporu se zákonnou úpravou.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.