Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Můj problém se týká společnosti Helvetia Apotheke a hlavně společnosti M. B. A.consulting.Společnost Helvetia Apotheke mi v červnu loňského roku telefonicky nabídla doplněk stravy na hubnutí za akční cenu 79Kč. Souhlasila jsem s jejím zasláním, zásilka dorazila jako obyčejný dopis do schránky odesilaný 13.6.2018. Následně další měsíc, konkrétně 12.7.2018 a následně 2.8.2018 byly zaslány další zásilky v částce 179Kč každá, které jsem již neobjednala, též jako dopis do schránky. Následovaly dopisy v podobě upomínek za neuhrazené zboží. Zboží jsem zaslala zpět na adresu Helvetia Apotheke 1.11.2018. Týden po té přišel dopis, že jsem zboží vrátila pozdě, tudíž musím uhradit částku 578Kč za zásilky včetně poplatku za upomínky. V lednu 2019 mi volá arogantní operátorka že společnosti M. B. A.consulting,ze převzali dluh od Helvetia a ten činí 1402Kč,ktery musím uhradit ihned . Druhý den volala jiná arogantní operátorka, že dluh se navýšil o 500Kč. V lednu jsem na účet M. B. A poslala částku 587Kč. Zásilky dosud nemám a M. B. A. volá a vyhrožuje, že se navyšuje dluh, údajně za poplatky spojené s vymáháním. Mají na to právo?
Zajímá mě, jestli jsou tak vysoké poplatky legální? Mám uhradit? Ráda bych, aby vymazali veškeré údaje o mě osobě z databáze, jak společnost Helvetia Apotheke, tak hlavně M. B. A consulting Líbeznice a dluh byl vyřešen a smazán. Veškerou poštu mám a jsou i telefonické nahrávky. Situace je pro mě těžká a nepříjemná. Přeji, aby to bylo již vyřešeno. Moc děkuji za jakoukoliv pomoc
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že společnost M.B.A. Consulting s.r.o. jedná z pověření společnosti Helvetia Apotheke, důkazní břemeno ohledně vzniku nároku na zaplacení předmětné částky leží v případě sporu na Helvetia Apotheke. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebitelce bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebitelce skutečně doručeno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost (prodejce) neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.