Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V rámci 14ti denní lhůty jsem zboží poslala zboží, zakoupené na alabo.sk zpět, z důvodu nepadnoucí velikosti produktu. Po uplynutí 30ti denní lhůty pro vrácení zboží, mi nepřišly peníze zpět (299 Kč bez poštovného). Vrácení peněz řeším již od srpna 2018. Několikrát jsem je urgovala (telefon nezvedají, urgence proběhla po emailu a sociálních sítích). Tvrdili, že jsem jim poslala špatné podklady pro platbu, což nebyla pravda. Ve finále mi poslali printscreen z jejich systému, kde měli oni špatně napsané číslo účtu. Na toto upozornění mi již nereagovali. Telefony nezvedají, na emaily neodepisují.
Tereza Jeřábková
plavky Firetrap Strap Bikini Top, velikost M
Žádám vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.