Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.20.5.2013 jsem koupil u této společnosti, Humanic oc SMÍCHOV, polobotky.Po roce běžného nošení(nepočítám samozřejmě zimu)začali vykazovat vadu,odlepení v zadní části.Řádně jsem 16.4.2014 tyto boty reklamoval,ale žádost byla neuznána,údajně nedbalým způsobem užíváním zboží.Jsem nespokojen s vyřízením reklamace,nebot si nejsem vědom,že bych pouhým užíváním těchto bot,způsobil vadu
Pánská polobotka,modrá F W.Č.A. 2-20-11-1195-8
vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že není uznána reklamace prodejcem a její zamítnutí je i řádně písemně odůvodněno, má kupující možnost toto odůvodnění prodejce rozporovat vyjádřením jiného odborníka - nejlépe soudního znalce. V případě, že bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, doporučujeme jej prodejci předložit a žádat nejen uznání reklamace a její vyřízení, ale i proplacení ceny znaleckého posudku.
Společnost HUMANIC CZ spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. V soudním řízení by měl spořebitel prokázat,že vada byla na výrobku v době uplatnění reklamace přítomná.