Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes jsem byl se svojí vietnamskou přítelkyní nakupovat v Kauflandu v Jindřichově Hradci. Po naplnění vozíku jsme přijeli k pokladnám kde byly v provozu pokladny č.1 a 10. Zajeli jsme k desítce a čekali ve frontě na odbavení. Poté co na nás přišla řada sdělila pokladní mé přítelkyni že nás neobslouží že Vietnamce obsluhují na pokladně č.4!!!! Tuto pokladnu mezitím otevřeli a utvořila se tam fronta. Po mé námitce že na čtyřku nepojede když byla zavřená a vystály jsme frontu na desítce mi pokladní sdělila že by měla "průser". Mezitím zavolala ochranku a zřejmě nějakou jejich vedoucí která automaticky naběhla na přítelkyni a vyháněla ji na čtyřku. Poté co jsme se do toho vložil a řekl že čtyřku otevřely před chvilkou a rozhodně nebudeme stát dvě fronty jsme byli za asistence ochranky obslouženi.Toto chování bych spíše očekával v USA v minulém století kde to měly rozdělený na černý a bílý. Je s podivem že tam nikde není upozornění že Vietnamci budou obslouženi pouze na kase č.4.
Hlavně slušnost a stejné podmínky pro všechny zákazníky.
|
Tweet |
Obecný zákaz diskriminace spotřebitele je stanoven v ustanovení § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nejvyšší správní soud ve svém rozhodnutí sp. zn. 8 As 35/2005-51 k výkladu tohoto ustanovení uvádí, že diskriminací spotřebitele ve smyslu ustanovení § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je třeba rozumět obchodní praktiky, které při srovnatelných transakcích nedůvodně zvýhodňují některé spotřebitele před jinými.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Ano. Rád bych tento problém dořešil a proto očekávám vaše podnětné návrhy.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, které je oprávněno zpracovávat zákaznické podněty, a to pouze na výše uvedených kontaktech. Na naši e-mailovou adresu nám také můžete zaslat své telefonní číslo, rádi se Vám ozveme zpět.
Děkujeme za pochopení.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.