Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#30552Rasová segregace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2019, před 6 lety

Martin Holec

Znění stížnosti

Dnes jsem byl se svojí vietnamskou přítelkyní nakupovat v Kauflandu v Jindřichově Hradci. Po naplnění vozíku jsme přijeli k pokladnám kde byly v provozu pokladny č.1 a 10. Zajeli jsme k desítce a čekali ve frontě na odbavení. Poté co na nás přišla řada sdělila pokladní mé přítelkyni že nás neobslouží že Vietnamce obsluhují na pokladně č.4!!!! Tuto pokladnu mezitím otevřeli a utvořila se tam fronta. Po mé námitce že na čtyřku nepojede když byla zavřená a vystály jsme frontu na desítce mi pokladní sdělila že by měla "průser". Mezitím zavolala ochranku a zřejmě nějakou jejich vedoucí která automaticky naběhla na přítelkyni a vyháněla ji na čtyřku. Poté co jsme se do toho vložil a řekl že čtyřku otevřely před chvilkou a rozhodně nebudeme stát dvě fronty jsme byli za asistence ochranky obslouženi.Toto chování bych spíše očekával v USA v minulém století kde to měly rozdělený na černý a bílý. Je s podivem že tam nikde není upozornění že Vietnamci budou obslouženi pouze na kase č.4.


Požadované řešení

Hlavně slušnost a stejné podmínky pro všechny zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 11:46, před 6 lety

Obecný zákaz diskriminace spotřebitele je stanoven v ustanovení § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nejvyšší správní soud ve svém rozhodnutí sp. zn. 8 As 35/2005-51 k výkladu tohoto ustanovení uvádí, že diskriminací spotřebitele ve smyslu ustanovení § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je třeba rozumět obchodní praktiky, které při srovnatelných transakcích nedůvodně zvýhodňují některé spotřebitele před jinými.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2019 10:22, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2019 13:51, před 6 lety


Martin Holec

Ano. Rád bych tento problém dořešil a proto očekávám vaše podnětné návrhy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2019 23:42, před 6 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, které je oprávněno zpracovávat zákaznické podněty, a to pouze na výše uvedených kontaktech. Na naši e-mailovou adresu nám také můžete zaslat své telefonní číslo, rádi se Vám ozveme zpět.

Děkujeme za pochopení.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 11:13, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2019 07:11, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.