Společnost


HS-trade sp. z o.o. sp. k.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30553Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2019, před 6 lety

Eva Mrazková

Znění stížnosti

30.12.2018 jsem si zakoupila obal na mobil a ochranné sklo. Ihned po převzetí zásilky (2.1.2019) jsem jej vrátila s řádně vyplněným listem, kde bylo správně uvedené číslo mého účtu, potřebné k vrácení peněz. Do dnešního dne jsem peníze neobdržela. Po mnoha majlech a urgencích se stále na něco vymlouvají... špatné číslo účtu, schválení peněz k vrácení apod. a peníze stále nemám. Všechny jejich majly mohu doložit. IČO na internetových stránkách je neplatné, do firmy se nikdo nedovolá!!!! Majlem chodí stále, že musím počkat!!! Je to více než 40 dní!!! Eva Mrázková


Produkt

ochranné sklo a obal na mobilní telefon LG K11


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 11:21, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 06:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.