Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.1.2019 jsem si u Vás stěžovala na 2 nedodané zaplacené objednávky.Přestože se firma po Vašem kontaktování nijak nevyjádřila,najednou během týdne balíčky došly.V druhém ale chybělo tričko za 114Kč,překvapivě mě ale přišel email,že přijmuli moji novou objednávku na toto tričko, která se připravuje k expedici.
Protože jsem žádnou novou objednávku neposílala,(po těchto zkušenostech ani náhodou),ale naopak jsem za nedodané zboží žádala vrácení peněz, vidím v tom jejich další fígl jak nedodat zboží ani nevrátit peníze - stále se asi tričko připravuje k odeslání.
25.1.2019 jsem opakovaně emailem žádala buď okamžité dodání zboží nebo vrácení peněz na účet, ovšem opět žádná reakce.
Místo vrácení peněz za nedodané zboží Zbožomat sám vytvořil na toto zboží novou objednávku, která samozřejmě dosud nedošla.
Vzhledem k dosavadní zkušenosti jednoznačně požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud část zboží chybí, je vhodné uplatnit reklamaci. Spotřebitelka může žádat dodání chybějícího zboží nebo přiměřenou slevu (v tomto případě ve výši ceny chybějícího zboží). Nebude-li možné chybějící zboží dodat, má spotřebitelka rovněž právo od kupní smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodli na lhůtě delší. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny písemnosti, které prokazují, že reklamaci uplatnila (např. e-mailovou korespondenci s prodávajícím).
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.