Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#30555Nelze reklamovat zakoupené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2019, před 6 lety

Veronika Teplá

Znění stížnosti

Až po objednání a zaplacení produktu jsem zjistila, že Společnost vše objednává v Číně. Jelikož jsem produkt potřebovala rychle musela jsem zakoupit jinde. Předtím jsem kontaktovala Lunzo telefonicky a tam mi sdělili, že není problém vrátit po dodání. To jsem ihned po dodání učinila avšak zboží mi bylo vráceno, že jsou jen zprostředkovatel a mám si vrátit sama do Číny. Kontaktovala jsem ČOI i linku Dtestu,kde se shodli,že mám znovu vrátit zboží a žádat platbu zpět. Lunzo toto odmítá a nyní mi zadržuje zboží(mám si přijet ze Zlína do Plzně),nechce vydat adresu dodavatele. Na výzvy mailem k vrácení částky reagují negativně.


Produkt

Převodník signálu scart-HDMI


Požadované řešení

Vrácení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 11:13, před 6 lety

Dle odstavce 1.2 obchodních podmínek (https://www.lunzo.cz/obchodni-podminky/) se "veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky". Společnost (zprostředkovatel) není oprávněna zboží zadržovat bez právního důvodu a měla by spotřebitelce poskytnout kontaktní informace prodejce.

Dle české právní úpravy v případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitelka právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však spotřebitelka odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů. Informaci společnosti Lunzo s.r.o., že spotřebitelka může vrátit zboží po dodání tak považujeme za neúplnou, neboť spotřebitelka mohla od smlouvy odstoupit i dříve.

Pokud spotřebitelka od kupní smlouvy odstoupí ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat ani na své náklady vracet. V opačném případě, odstoupí-li až po expedici, bude muset zboží převzít a zaslat zpět prodejci (tedy nikoliv zprostředkovateli) na svoje náklady. Pokud by tedy spotřebitelka na základě neúplné informace nestihla odstoupit od smlouvy před expedicí, mohla jí být poskytnutou informací způsobena škoda ve výši nákladů na vrácení zboží, které by v případě správné informace nemusela vynaložit. Pokud takováto škoda vznikla, má ji společnost (zprostředkovatel) nahradit.

Prodejce sám má dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinnost vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2019 12:23, před 6 lety

Dobrý den,

rádi bychom vás požádali o zaslání čísla zásilky, která nám byla doručena a které je dle vašich slov mylně označena za zdrženou.

Bohužel v emailové komunikaci jsem nic o žádost adresy na prodejce nedohledal.

Nedohledal jsem ani email kde bychom cokoliv odmítali, postup vám byl jasně emailem sdělen.

Z jakého emailu jste nás takto kontaktovala?
Byla to pouze emailová adresa uvedená v objednávce?

V případě doložení kontaktního emailu ze kterého jste psala vámi uvedené informace, budeme schopni se k případu vyjádřit více.


Krásný den přeje Lukáš Langer - Jedantel společnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2019 12:32, před 6 lety


Veronika Teplá

Zásilka je vámi zadržena ne zdržena,lépe čtěte.Zcela normální to není,že?
toto jste mi poslali 6.2.
Dobrý den,
zboží máte nyní k vyzvednutí na adrese našeho sídla, kde si ji po předchozí domluvě můžete vyzvednout.
Pokud budete cokoliv potřebovat, jsem tu pro vás.

S pozdravem,

Iveta Hladká
Zákaznická podpora Lunzo

odeslala jsem 6.2.
Dobrý den,
druhá výzva
tímto žádám o kontakt(mail+adresa) na dodavatele produktu a vás o vrácení mého zboží.


7.2. jste poslali toto
Dobrý den,
na prodejce vám mohu poskytnout pouze telefonní kontakt, pokud máte zájem.
Pokud budete cokoliv potřebovat, jsem tu pro vás.

S pozdravem,

Iveta Hladká
Zákaznická podpora Lunzo

Každopádně po poradě s ČOI, kde evidují na společnost Lunzo již mnoho stížností jsem se rozhodla kontaktovat média a zastavit tuto podvodnou společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 10:53, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2019 15:34, před 6 lety

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jste neuvedla kontaktní emai o který jste byla dotázána, nemohu danou konverzaci dohledat a pokračovat v řešení tohoto sporu.

Vyjádření k bodu 7.2
Pracovnice zákaznické podpory se vám snaží vysvětlit, že emailový kontakt na prodejce není k dispozici a může vám za něj zaslat pouze telefonní kontakt s adresou.

Vyjádřím se vám k vrácení zboží jako takovému.

1. K uzavření kupní smlouvy mezi společností Lunzo a zákaznicí Veronika Teplá nedošlo.

2. Z obchodních podmínek jednoznačně vyplývá, že zájemce o zboží uzavírá smlouvu přímo s prodejci v Číně.
V obchodních podmínkách dává zájemce souhlas, aby zboží za něj společnost Lunzo objednala před uplynutím čtrnáctidenní lhůty. Na základě tohoto nemůže stěžovatelka odstoupit od smlouvy, zdůrazňuji, že od smlouvy o zprostředkování, nikoliv kupní smlouvy, neboť mezi společností Lunzo a stěžovatelkou žádná kupní smlouva nevznikla.

3. Nejen v obchodních podmínkách, ale i v sekci Jak to funguje je jednoznačně zájemce upozorněn na skutečnost, že společnost Lunzo není prodejce.

4. Myslím si naopak, že konstrukcí je Vaše argumentace, která (a teď se domýšlím) má nahradit fakt, že jste se s internetovými stránkami neseznámila. Průměrnému spotřebiteli, který se seznámí s internetovými stránkami společnosti Lunzo musí být jednoznačně zřejmé, že společnost Lunzo není prodejce.

5. Lze tedy konstatovat, že společnost Lunzo řádně o svých službách zákazníky informovala, včetně toho, kam a jak budou vracet zboží.

6. Pokud daná zákaznice zásilku zašle opakovaně na jinou adresu než ji bylo sděleno, jelikož se domnívá, že tak je to správně, zásilku lze považovat jako nevyžádanou. Společnost Lunzo danou zásilku odmítá po několikáté znovu zasílat zpět spoitřebitelce, jelikož tímto jednáním dané spotřebitelky byla způsobena finanční újma společnosti Lunzo spočivající v neustálem znovuzasílání zásilky zpět, zásilka je připravena k osobnímu převzetí.

7. Společnost Lunzo není podvodná a její jednání také ne. Společnost Lunzo má tisíce spokojených zákazníků a díky nim roste meziročně o 800%.

8. Veškeré informace jsou uvedeny ještě před objednávkou, pokud s nimi neosuhlásíte měla jste objednat jinde.

Kontaktováním medii se pouze snažíte hájit svoji chybu spočívající v neseznámení se s obchodními podmínkami.

Na základě výše uvedeného společnost Lunzo požadovanou částku nevrátí.


Tímto je pro společnost Lunzo mimosoudní spor uzavřen.

Prosíme dTest aby daný spor uzavřel.


Krásný zbytek dne přeje Langer - Jednatel společnosti Lunzo.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2019 16:03, před 6 lety


Veronika Teplá

Pracovnice zákaznické podpory se vám snaží vysvětlit, že emailový kontakt na prodejce není k dispozici a může vám za něj zaslat pouze telefonní kontakt s adresou.

Nechtěla jsem mail,ale adresu(mailem zboží asi nevrátím), pracovnice uvedla,že máte jen telefon.

5. Lze tedy konstatovat, že společnost Lunzo řádně o svých službách zákazníky informovala, včetně toho, kam a jak budou vracet zboží.

Kontaktovala jsem Vaši linku dva dny po zaplacení, kdy jsem zjistila, že jsem udělala chybu a opravdu si nepřečetla podrobně Vaše informace,že zboží objednáváte v Číně. Bylo mi sděleno, že není žádný problém vrátit až to přijde.


6. Pokud daná zákaznice zásilku zašle opakovaně na jinou adresu než ji bylo sděleno, jelikož se domnívá, že tak je to správně, zásilku lze považovat jako nevyžádanou. Společnost Lunzo danou zásilku odmítá po několikáté znovu zasílat zpět spoitřebitelce, jelikož tímto jednáním dané spotřebitelky byla způsobena finanční újma společnosti Lunzo spočivající v neustálem znovuzasílání zásilky zpět, zásilka je připravena k osobnímu převzetí.


Zaslala jsem ihned potom co mi to přišlo a pak podruhé na doporučení ČOI a vy mi ji nyní zadržujete.

7. Společnost Lunzo není podvodná a její jednání také ne. Společnost Lunzo má tisíce spokojených zákazníků a díky nim roste meziročně o 800%

Stížnosti a podněty na Lunzo se na ČOI hromadí,také nespokojených zákazníků, dokud to nesmažete jsem našla hodně.Za mě jste PODVODNÍCI.Podle právníka jste vyčuraně obešli zákon,ale to neznamená, že ho nemusíte dodržovat.

Kontaktováním medii se pouze snažíte hájit svoji chybu spočívající v neseznámení se s obchodními podmínkami.

Ano to byla moje chyba,ale nikoliv příčina toho abych neměla ani peníze a ani zboží.Stejně jako spousta dalších kupujících nemá dovolání k vrácení. To je chyba zase Vaše a je třeba na ni upozornit i ostatní.

Chápu, že ve dvaceti se snaží člověk rychle vydělat,ale takovýmto způsobem a na hraně zákona???? Jednáte se všemi jako by Vám patřila celá republika.Jen kopírujete zamítavé odpovědi všem kdo se ozve včetně úřadů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2019 08:51, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2019 06:46, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.