Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.2.2019 jsem na poště Č. 2 v Táboře podal dopoledne doporučenou zásilku do Č. Budějovic. Dnešního dne mi přišla sms
Dobry den, Vami podana zasilka Doporucene psani s podacim cislem RR865783683CZ odeslana dne 7.2.,byla dne 12.2. vydana prijemci.
To snad není možné aby zásilka šla tak dlouho za ten poplatek!!!!
Pranýřováni Vašich služeb v médiích je tedy pravdivé a o tuto zkušenost se s médii rád podělím.
Škoda že jsem si na poště nekoupil aspoň omalovánky nebo jiné zbytečně Vámi prodávané produkty na ukraceni doby čekání. Příště to radši odvezu osobně.
Odpověď na rychlost služeb
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.