Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Chtěla jsem zkusit prémiové členství na tři měsíce za 399,- Kč. Ale při zaplacení kartou jsem na malou sekundu zahlídla, že se tam objevilo čtyřmístné číslo, ale bylo to tak rychlé, že jsem tomu nevěnovala pozornost. Opak byl pravdou, z účtu mi odešlo 4.788,- Kč. Následně jsem zjistila, že je to platba na rok. Je to hodně, ale to nebyl ten důvod mého odstoupení. Ihned jak jsem se zaregistrovala, tak začaly chodit na můj profil během půl minuty nabídky, ale byly všechny stejného znění, jak kdyby to chrlil stroj. Proto jsem si řekla, že to nebude to pravé a ihned jsem napsala, že odstupuji od uvedené služby a vrácení zaslané částky. Ještě ten den jsem napsala, že odstupuji od smlouvy a žádám vrácení peněz na email zakaznickyservis@singles50.cz a dále, že žádám o vymazání mého profilu. Ještě dne 11.2.209 jsem vyplnila jejich formulář o odstoupení smlouvy a zaslala prostřednictvím emailu. Dne 12.2.2019 mi odepsali, že" je jim líto, ale v naší databázi nebylo možné vyhledat profil s registrovanou e-mailovou adresou. Vezměte prosím, na vědomí, že pokud jste v minulosti požádala o vymazání profilu registrovaného na arpina@.., v současnosti již profil nebude možné vyhledat." Když mě tam nemají,tak proč mi nevrátí peníze?
zakoupeno 8.2.2019 účet Premium Singles, zaplaceno na rok částka 4.788,-Kč
okamžité odstoupení od smlouvy do 14 dní a vrácení peněz, službu jsem nepoužila
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dne 18.2.2019 jsem zaslala potvrzení o platbě na e-mail be2zakaznickyservis, protože mi přišel požadavek na můj email. Potom jsem zjistila, že to mám poslat asi na adresu michal.hlavacek@be2.com, nebo je to jedno? Už se v tom ztrácím. Ale stále chci vrátit peníze 4.788,- Kč, protože web seznamky jsem nepoužila a používat nechci. Během konverzace se společností jsem zjistila, že při registraci byl zadán špatný email, došlo k překlepu, kterého jsem si nevšimla a tudíž se na seznamku nelze přihlásit, protože email nevím. Takže jsem službu nevyužila ani jediný den. Prosím mám zaslat potvrzení ještě na p. Hlaváčka?
Vzhledem k tomu, že společnost komunikuje problematicky, doporučujeme ji vyrozumět i na tuto e-mailovou adresu. Je totiž možné, že na jedné bude komunikovat a na druhé nikoliv.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat i zde.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Spotřebitelka nám formou samostatné stížnosti zaslala následující informace:
„Po velmi perném a hodně stresujícím měsíci jsem peníze od společnosti získala na zpět. Tak bych Vám chtěla poděkovat a uvedenou stížnost považovat již za vyřízenou a tudíž ji v dTestu označit jako vyřízenou. Přeji krásný den, Zukalová.“
Stížnost tedy uzavíráme.