Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Využila jsem svého práva odstoupit od smlouvy Premium členství do 14 dní od uzavření smlouvy /16.01.2019. / a 24.1.2019 jsem poslala odstoupeni od smlouvy. Společnost se vyjádřila, že:"Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.Jako vstřícný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 16/01/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené". Premium členství bylo z mé strany aktivováno dne 16.1.2019 a bezodkladně po té co to bylo zjištěno/byla mi stržena částka ve výši 4.752 Kč, jsem od smlouvy dne 24.1.2019 odstoupila (tj. ve 14 denní zákonné lhůtě) a to v souladu jak se všeobecnými obchodními podmínkami společnosti be2 S.a.r.l. tak i v souladu s příslušnými zákonnými ustanovení o ochraně spotřebitel. Na co jsem reagovala následovně:
Dle zákona platí, že spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Od tohoto pravidla není možné se odchýlit v neprospěch spotřebitele.
S ohledem na to, že služba byla aktivována dne 16.1.2019 a od smlouvy bylo odstoupeno dne 24.1.2019, Vás tímto žádám bezodkladně o vrácení částky ve výši 4 635 Kč (tj. 4 752 Kč -117kč coby cena proporční část mého členství od 16.1-24.1.2019).
Prosím Vás součinnost s řešením mého případu.
Dekuji.
S pozdravem AF.
Prémiové členství Academic Singles
Požaduji vrácení inkasované částky.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dekuji dTestu za rychlou reakci a součinnost. Společnost po vzájemné dohodě vrátila částku z výčtem jednoho měsíce. Prosím o uzavření stížnosti. Ještě jednou děkuji!
Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.