Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Absolútna neschopnosť PPL ma zarazila. Objednala som si 10kg balenie granúl pre mačku. Balík som vopred zaplatila a zvolila spôsob prepravy službou PPL, čo bola zjavne obrovská chyba. Začalo to tým, že balík nebude kuriérom doručený kvôli zlej/nedostatočnej adrese(adresa bola správna a úplná + kuriér mal tel. kontakt takže keď už nemá schopnosť zadať adresu do GPS môže zavolať) a že si ho môžem vyzdvihnúť na ich ParcelShope na druhom konci mesta. Obrátila som sa teda na zákaznícky servis s prosbou presunu balíku aspoň na ParcelShop nachádzajúci sa bližsie môjho domu (10kg balik vs. 40kg ja a prechádzka cez celé mesto sa mi nepozdáva). Zo zákazníckeho centra som dostala odpoveď,že sa ospravedlňujú a mojej požiadavke bude vyhovené nasledujúci pracovný deň.
3 PRACOVNÉ DNI POTOM - e-mail od predajcu, skade som tovar objednávala, že im bol prepravnou spoločnosťou vrátený.
Neviem či je chyba v ich systéme alebo majú absolútne nespoľahlivý a neschopný personál, ale takéto absurdné situácie sú až priam k smiechu. Službu PPL určite v budúcnosti už určite nevyužijem.
10kg balík granúl objednaný od českého predajcu.
Zlepšenie komunikácie zákazníckeho servisu s prepravcami. Schopní kuriéry, ktorí chcú vyhovieť zákazníkovi a nie len odniesť všetko na jeden Parcel Shop s výhovorkou zlej adresy či iného. + online služba sledovania zásielky je tiež abolútne na nič keď nezobrazuje aktuálny a reálny stav.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.