Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.2.2019 mi volala pracovnice T mobile z čísla 602885395 v 11,30, že má pro mne změnu tarifu na 400,-Kč měsíčně. Rozuměla jsem dobře. Dne 13.2. mi to nedalo a podívala na Můj T mobile a bylo tam, že platím 699,-. Volala jsem zpět na toto číslo a chtěla vysvětlení. Operátoři byli zaměstnáni, bylo mi řečeno, že mi zavolají zpět. Výborná služba. Asi za 10 minut mi volala operátorka z čísla 587070455 a vyřizovala se mnou stížnost. Řekla, že si hovor ze včerejška znovu přehraje a zavolala zpět, že je to pravda, že mi kolegyně říkala 699,- a že jsem se přeslechla. Neuvěřitelné. Ráda bych si ten hovor znovu poslechla. Nemohu si splést čtyři sta a šest set devadesát devět. Nezlobte se na mne a neblbněte zákazníky.
Mám tarif S
Ráda bych okamžitě chtěla zpět z tarifu S+ zpět na tarif S, který jsem měla dosud.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.