Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#30585Nevyžádaný agresivní pop up

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2019, před 6 lety

Pavel Baroň

Znění stížnosti

Nelze odstranit z PC jejich nevyžádaný agresivní pop up (cca co hodinu)
a neodpoví ani na e-mail s žádostí o vypnutí.
Zasílají denně spoustu nežádoucích e-mailů do spamu.


Požadované řešení

Aby dodržovali pravidla GDPR.
Chci mít možnost se od nich totálně odhlásit, zrušit u nich veškerá svá data aby mi už nikdy nemohli nic nabízet ani spamovat e-mail ani agresivně nutit svou nabídku přes pop-up mnohokrát denně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 10:29, před 6 lety

Podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů může podat každý, kdo se cítí obtěžován zasíláním elektronické reklamy, popřípadě obchodních sdělení.

Problematika zasílání nevyžádané elektronické reklamy je upravena v zákoně č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění, jakož i v zákoně č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění. Zatímco zákon č. 40/1995 Sb. se vztahuje na reklamu obecně, tak zákon č. 480/2004 Sb. se zabývá obchodními sděleními, která jsou šířena elektronicky. V souladu s § 7 tohoto zákona je třeba k elektronickému šíření obchodních sdělení splnit jednu z následujících podmínek:

Prodejce musí mít souhlas osoby, které jsou obchodní sdělení zasílána.
Prodejce získá e-mailovou adresu v souvislosti s prodejem výrobku nebo poskytnutím služby a umožňuje spotřebiteli jednoduchým a bezplatným způsobem vyjádřit se zasíláním obchodních sdělení nesouhlas i v rámci každé jednotlivé zprávy. Pokud daná osoba nesouhlas vyjádří, tak musí prodejce zasílání reklamy ukončit.

Zasílání obchodních sdělení elektronickou poštou je zcela zakázáno v těchto případech:
obchodní sdělení není zřetelně a jasně označeno jako obchodní sdělení,
odesílatel skrývá nebo utajuje svojí totožnost, nebo
je zasláno bez platné adresy, na níž by mohl adresát odpovědět, že si zasílání obchodních sdělení nepřeje.

Podání by mělo směřovat k Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, tel. +420 234 665 555, www.uoou.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2019 14:50, před 6 lety

Dobrý den,
reklamy zrušíte kliknutím na odkaz, který je na konci každého reklamního emailu.

Děkuji za pochopení.

--
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 18:07, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.3.2019 19:58, před 6 lety


Pavel Baroň

Poslal jsem společností pošta zdarma na jejich
email: info@postazdarma.info
už dávno hned několik e-mailů se svou žádostí - a spamují mě dál. A na můj e-mail ani neodpověděli. Ignorují mě, nekomunikují - až teď konečně díky vašemu webu "vasestiznosti"
Jejich e-maily naštěstí vychytá gmail filter - ale nejhorší jsou pop up okna, která se mi otevírají mnohokrát denně s nabídkou různých dámských plavek, šatů a pod.
A u pop-up oken NENÍ žádný odkaz, přes který by bylo možné je zrušit.

Chci mít možnost se od nich totálně odhlásit, zrušit u nich veškerá svá data, aby mi už nikdy nemohli nic nabízet ani spamovat e-mail ani agresivně nutit svou nabídku přes pop-up mnohokrát denně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 19:41, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2019 11:39, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.