Společnost


Calzature di Lusso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3059Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2014, před 11 lety

Eliška Večeřová

Znění stížnosti

Nemožnost odstoupení od smlouvy. Nejsem spokojena s kvalitou obuvi, jelikož po jednom dni se propadla klenba na špičce i patě a boty se stali nenositelnými.
Reklamaci jsem podávala bezprostředně po zjištění vady, ale tu mi neuznaly. Podala jsem tedy ještě druhou, ale na tu se mi dostalo pouze odpovědi, že není co reklamovat.
Obrátila jsem se na jednatele společnosti, ale zatím bez odezvy.


Produkt

50206 kozačky


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 14:47, před 11 lety

Dle ustanovení § 19 odst. 2 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, musí být pracovník pověřený vyřizovat reklamace přítomen v provozovně po celou provozní dobu. Případné zamítnutí reklamace musí být písemně odůvodněno.
Jestliže se vada projeví v šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při jejím převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud chce reklamaci zamítnout. Z důvodu zachování důkazního postavení však doporučujeme, aby si spotřebitel nechal vypracovat znalecký posudek na vlastní náklady, pokud prodejce svou povinnost nesplní. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Ve znaleckém posudku bude navíc zakonzervován stav pro případný soudní spor.
Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 20:34, před 10 lety

Společnost Calzature di Lusso s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Předložením posudku v soudním řízení se vylepší důkazní postavení spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.