Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nemožnost odstoupení od smlouvy. Nejsem spokojena s kvalitou obuvi, jelikož po jednom dni se propadla klenba na špičce i patě a boty se stali nenositelnými.
Reklamaci jsem podávala bezprostředně po zjištění vady, ale tu mi neuznaly. Podala jsem tedy ještě druhou, ale na tu se mi dostalo pouze odpovědi, že není co reklamovat.
Obrátila jsem se na jednatele společnosti, ale zatím bez odezvy.
50206 kozačky
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 19 odst. 2 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, musí být pracovník pověřený vyřizovat reklamace přítomen v provozovně po celou provozní dobu. Případné zamítnutí reklamace musí být písemně odůvodněno.
Jestliže se vada projeví v šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při jejím převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud chce reklamaci zamítnout. Z důvodu zachování důkazního postavení však doporučujeme, aby si spotřebitel nechal vypracovat znalecký posudek na vlastní náklady, pokud prodejce svou povinnost nesplní. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Ve znaleckém posudku bude navíc zakonzervován stav pro případný soudní spor.
Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Společnost Calzature di Lusso s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Předložením posudku v soudním řízení se vylepší důkazní postavení spotřebitele.