Společnost


BEAUTY LINE s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30592Nevyplatenie sľúbených penazi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2019, před 6 lety

Táňa Jurusová

Znění stížnosti

Dobrý deň!
Už dlhú dobu (cca pol roka) mi chodia od firmy beauty line upozornenia o prevzatí šeku v hodnote od 10000€-22000€. Už som si dva krát objednala prípravky,no žiadny sek na peniaze mi neprišiel! Prvý krát to malo byť 10000€, druhý krát 19000€! Už som im napísala,že si neprajem,aby mi posielali podobné nezmysly,nakoľko sú to podvodníci a už im neverím! Pošta od danej firmy chodí pravidelne aj naďalej!!!
Kedy bude koniec takýmto podvodom a podvodníkom??? Som už znechutená!!!


Produkt

Nesplnenie slubeneho!


Požadované řešení

Aby poslali čo slubili!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 10:06, před 6 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.

V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 09:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.