Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30596Číslo balíku 40694643152

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2019, před 6 lety

Filip Kopsa

Znění stížnosti

Dobrý den,

rádi bychom si stěžovali na kurýra, který měl doručovat balík č. 40694643152 na adresu (viz referenční údaje).

Řidič učinil neúspěšný pokus o doručení 11.2. v ranních hodinách. Během dopoledne jsme se ho snažili kontaktovat na telefon - bohužel hovory nebral. Na depo jsme ten den oznámili, že druhý den 12.2. ráno nebudeme doma, případně až dopoledne. Ovšem kurýr opět dorazil v ranních hodinách. Během dopoledne jsme ho telefonicky kontaktovali a dohodli se s ním, že nám zásilku doručí dnes 13.2. okolo 9:30. Bohužel nedorazil už vůbec, telefony nezvedal a na Vaší zákaznické lince jsme se dozvěděli, že balíček je již odeslán zpět odesílateli.
Považujeme chování kurýra za velmi nespolehlivé a neochotné. Jakožto váš zákazník bychom od vás čekali profesionálnější chování.

S pozdravem Filip Kopsa.


Požadované řešení

Rádi bychom, aby zmíněný kurýr změnil svůj přístup k zákazníkům vaší společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 16:42, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 06:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.