Společnost


K + B Expert, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3060Reklamace mob.telefonu Aligator s4000 duo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2014, před 11 lety

Václav Cepl

Znění stížnosti

Dobrý den,zakoupil jsem v prodejně mob.telefon aligator a po půl roce začlo zlobit tlačítko zap a vypnutí a odemkuní.Zašel jsem proto reklamovat a po nějaké době opraveno ale přestali zas fungovat boční tlačítka tak o´bratem týž den do prodejny opět stejné a zaslání na reklamaci.Po cca dvace ti dnech jsem měl telefon vyzvednout s opravy a po doma zapnutí jsem zjistil že je display zevnitř poškozen tak znovu do prodejny a paní to se mnou sepisovala a nechal jsem uvést že nejsem s mt spokojen a chtěl bych ukončit kupní smlouvu.Dnes telefon dorazil opraven a přijímacím protokolu je navíc napsáno že zákazník žádá opravu nebo výměnu.Dnes je to po třetí reklamaci a nevím jak postupovat dále,v obchodě byl tak arogantní pán že jsem se radši již na nic neptal a šel.Co mohu nynídělat když miten jejich servis spíše telefon poškodil a nejsem s ním již spokojen?Předem moc děkuji za případné rady či pomoc Cepl Václav Louny


Požadované řešení

Chtěl bych odstoupit od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 15:13, před 11 lety

Spotřebitel má právo požadovat odstoupení od kupní smlouvy, uplatňuje-li reklamaci pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě a zboží z tohoto důvodu nelze řádně užívat. Další podmínkou je, že předchozí reklamace musí být uznány. Nárok na odstoupení je nutné uvést do reklamačního protokolu. V případě, že prodávající reklamaci uzná, stává se pro něj požadavek spotřebitele závazným. I v tomto případě se tedy jedná o reklamační řízení a prodávající má právo na posouzení vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 13:21, před 10 lety

Společnost K + B Expert, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.