Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,zakoupil jsem v prodejně mob.telefon aligator a po půl roce začlo zlobit tlačítko zap a vypnutí a odemkuní.Zašel jsem proto reklamovat a po nějaké době opraveno ale přestali zas fungovat boční tlačítka tak o´bratem týž den do prodejny opět stejné a zaslání na reklamaci.Po cca dvace ti dnech jsem měl telefon vyzvednout s opravy a po doma zapnutí jsem zjistil že je display zevnitř poškozen tak znovu do prodejny a paní to se mnou sepisovala a nechal jsem uvést že nejsem s mt spokojen a chtěl bych ukončit kupní smlouvu.Dnes telefon dorazil opraven a přijímacím protokolu je navíc napsáno že zákazník žádá opravu nebo výměnu.Dnes je to po třetí reklamaci a nevím jak postupovat dále,v obchodě byl tak arogantní pán že jsem se radši již na nic neptal a šel.Co mohu nynídělat když miten jejich servis spíše telefon poškodil a nejsem s ním již spokojen?Předem moc děkuji za případné rady či pomoc Cepl Václav Louny
Chtěl bych odstoupit od kupní smlouvy
|
Tweet |
Spotřebitel má právo požadovat odstoupení od kupní smlouvy, uplatňuje-li reklamaci pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě a zboží z tohoto důvodu nelze řádně užívat. Další podmínkou je, že předchozí reklamace musí být uznány. Nárok na odstoupení je nutné uvést do reklamačního protokolu. V případě, že prodávající reklamaci uzná, stává se pro něj požadavek spotřebitele závazným. I v tomto případě se tedy jedná o reklamační řízení a prodávající má právo na posouzení vady.
Společnost K + B Expert, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.