Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#30601Zrušení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2019, před 6 lety

Jakub Handl

Znění stížnosti

Dobrý den, kontaktoval jsem Společnost prostřednictvím e-mailu, a nedostal jsem žádnou odezvu o zrušení členství. Proto žádám o okamžité ukončení členství a smazaní mého profilu.


Produkt

Nejde zrušit členství


Požadované řešení

zrušení členství a smazání profilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 20:59, před 6 lety

Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Spotřebitel by si měl uchovat všechny dokumenty, které prokazují, že smluvní vztah ukončil, případně že se jej pokoušel ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2019 11:12, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2019 11:16, před 6 lety


Jakub Handl

Na této adrese jsem vás kontaktoval několikrát a stále čekám a je to už více jak 5 pracovních dnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 07:13, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji k aktivnějšímu přístupu k řešení problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2019 14:15, před 6 lety

Dobrý den,

Zákaznický servis Vám psal na uvedenou adresu již několik ráz. Můžete se podívat do Vaší složky spam/ junk jestli Vám zprávy nebyli doručeny tam?

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.2.2019 15:46, před 6 lety


Jakub Handl

Hodnocení: