Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, kontaktoval jsem Společnost prostřednictvím e-mailu, a nedostal jsem žádnou odezvu o zrušení členství. Proto žádám o okamžité ukončení členství a smazaní mého profilu.
Nejde zrušit členství
zrušení členství a smazání profilu
|
Tweet |
Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Spotřebitel by si měl uchovat všechny dokumenty, které prokazují, že smluvní vztah ukončil, případně že se jej pokoušel ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Na této adrese jsem vás kontaktoval několikrát a stále čekám a je to už více jak 5 pracovních dnů.
Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji k aktivnějšímu přístupu k řešení problému.
Dobrý den,
Zákaznický servis Vám psal na uvedenou adresu již několik ráz. Můžete se podívat do Vaší složky spam/ junk jestli Vám zprávy nebyli doručeny tam?
Děkujeme Vám.
Hodnocení: