Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Máme u o2 s manželem společný taeif+tv+internet na doma,toto celé 4 měsíce z toho tento měsíc řešíme již v pořadí 3.reklamaci.Neustále nám ve fakturách účtují služby navíc, neoprávněně nám předělali neomezený internet na omezený,u kterého se vyčerpala data a poté nám bylo účtováno vše v plné výši, i tv,která nam ovšem díky tomu nešla.Další měsíc to bylo několikanásobné obnovení dat -též na internetu a nyní je to navíc zdvojené účtování internetu+účtování tv, kterou jsme ale měli mít za 1Kč. To se mám každý měsíc bát vyúčtování? Opravdu mě to obtěžuje a dost irituje!
O2 spolu,o2tv,o2 internet na doma
Požaduji správnost účtování! Jestli toto zkouší na víc zákazníků, kteří to neřeší a platí..?
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
na vyúčtování, nastavení služeb a taktéž reklamaci se podíváme.
Můžete nám pomocí tzv. neveřejného údaje, zaslat buď číslo reklamace či číslo připojení, kterého se dotaz týká?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.