Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#30606Nedorucena zmluva faktury atd...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2019, před 6 lety

Gabriel Kesler

Znění stížnosti

Dobry den ,v decembri minulého roku som s Vami uzavrel zmluvu na mobilny
>> internet, po rozhovore s vasim zamestnancom K.S. ktora mi
>> jasne povedala , ze na navigaciu pre automobil je to dobře a funguje bez
>> problemov som podpisal zmluvu na 2 roky ,v podstate koli podpisu ma
>> doslovne oklamala ,Vas mobilny internet je do automobilu totalne nevhodny
>> ,co mi dnes potvrdil jej kolega v T mobile pobocke v Kralopuch nad
>> Vltavou.Vzhladom k tomu ze tento tip internetu je na moju pracu totalne
>> nevjodny chcel by som rozviazat zmluvu ,a však dnes mi bolo povedane ze tam
>> je poplatok 1600,-kc Vas zamestnanec mi dal milnu informaciu a zaviedol ma
>> do omylu ,preto by som chcel tuto zmluvu rozviazat bez poplatku.
>> >Inac aby ste boly uplne v obraze okrem toho za ma p.K.S.
>> oklamala, tak pocas mesiaca a pol mi nebola schpna poslat zmluvu na email
>> přitom mi ju priamo na pobocke ani nechcela vytlacit a aby toho nebolo malo
>> tak ste mi pocas toho ani neposlaly faktury na platbu tim padom ste este zo
>> mna urobily neplaticaTak ze dodnes nemam ani zmluvu ani jednu fakturu
>> totalne ste zlyhaly ,no ale mne ide o to rozviazanie zmluvy bez pokuty
>> 1600,-kc ,tu pokutu by ste maly vyzadovat od p.S. nie odomna ona mi
>> poskytla zavadzajuce informacie.
>> >Ps: konecne by ste mi uz tu zmluvu a faktury mohly poslad do emailu jako
>> ste to slubovaly samozrejme jako dokážete.
>> >S pozdravom Gabriel Kesler cakam na Vasu skoru odpověď.
>> >Dakujem
tak ze na ste mi asi 3x odpisaly to iste:bohužel telefonní číslo 722819622, které uvádíte, není v naší síti
>> aktivní. Pod e-mailovou adresou jsem také nedohledala žádnou smlouvu,
>> nemohu ji tedy zkontrolovat.
>>
>> Vyúčtování ráda zkontroluji a zašlu, případně provedu úpravu v nastavení,
>> aby Vám faktury chodily do e-mailu. Datovou kartu můžete využít jako
>> přenosný internet s USB modemem, případně i pro navigaci. Kartu si můžete
>> vložit do tabletu, či telefonu.
>>
>> Napište mi prosím, o jaké telefonní číslo se jedná. Také mi napište dotaz
>> z e-mailu, který u smlouvy máte veden. Slouží nám k ověření majitele a bez
>> něho Vám nebudu moci podat bližší informace. Pokud ho u smlouvy nemáte
>> nastaven, nastavení uděláte v samoobsluze Můj T-Mobile > E-mail pro
>> komunikaci.
>>
>> Další možností je kontaktovat Zákaznické centrum na čísle 800 73 73 73 s
>> heslem pro komunikaci.
>>
>> Děkuji za pochopení a přeji hezký den
>>
>>
>> K.Č.>> Specialista e-mailové komunikace
>> Zákaznické centrum T-Mobile
na otázku odkial mam vziat telefonne číslo som dostal tu ist odpověď odpoved hore napisanu a ak sa spytam cokolvek stále mi sice niekto iny napise to iste no napise skopiruje . ste tam v poridku?


Produkt

uz som vsetky napisal


Požadované řešení

chem ukoncit zmluvu Vas mobil net nefunguje na navigaciu Vase pokritie je ubohe ,nehovoriac o tom ze podvadzate zakaznikov konkretne p.Katerina Smolova Kralupy nad Vltavou .pokutu 16000,-kc nech zaplati ona ala mi mylne informacie, a jako som uz pisal doslovne ma oklamala .a nezabudnite mi odoslat toto:
Vyúčtování ráda zkontroluji a zašlu, případně provedu úpravu v nastavení, aby Vám faktury chodily do e-mailu. Datovou kartu můžete využít jako přenosný internet s USB modemem, případně i pro navigaci. Kartu si můžete vložit do tabletu, či telefonu.

Napište mi prosím, o jaké telefonní číslo se jedná. Také mi napište dotaz z e-mailu, který u smlouvy máte veden. Slouží nám k ověření majitele a bez něho Vám nebudu moci podat bližší informace. Pokud ho u smlouvy nemáte nastaven, nastavení uděláte v samoobsluze Můj T-Mobile > E-mail pro komunikaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 08:35, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.