Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#30610Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2019, před 6 lety

Jan Gančev

Znění stížnosti

Dobrý den, před 5 měsíci jsem zakoupil dron DJI Ryze Tello a celou dobu fungoval bez problémů. Před měsícem se mi Tello odmítalo odlepit od země a poté samo od sebe vzlétlo do 15m, kde začalo nekontrolovaně klesat a vůbec nic s tím nešlo dělat. Neskončilo to jinak než havárií (zlehka odřené vrtule a kryty vrtulí, škrábanec na spodním krytu), tak jsem se opět pokusil vzlétnout, ale bez úspěchu, dron se nedostal do větší výšky jak 10cm a pak opět spadl. Dron jsem tedy odnesl na reklamaci, která trvala něco přes 2 týdny a jediné vyjádření ze servisu je to, že dron nese známky mechanického poškození, údajně má prasklý spodní kryt, který je ve skutečnosti jen zlehka poškrábaný a značně odřené vrtule, které jsou téměř nové (do popisu reklamace jsem uvedl přesně co se stalo, ale to je nezajímalo). Ptal jsem se pána v Mall.cz jestli s tím nejde něco udělat, protože vím, že se nejedná o moji chybu a bylo mi řečeno, že si mám zavolat přímo do servisu, oni s tím nemůžou dělat nic do doby, než jim servis dodá své vyjádření. Tak jsem tam tedy zavolal a dozvěděl se, že pokud jakékoliv zboží nese známky mechanického poškození, tak ho automaticky vracejí (ani se nepokouší o opravu, mechanické poškození = chyba zákazníka) a pokud s tím chce zákazník něco dále dělat, tak musí podat další reklamaci, do které napíše, že souhlasí s prodlouženou reklamační lhůtou, protože úplná diagnostika jim trvá 2-3 měsíce, někdy i déle. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní, tak nedokážu pochopit, proč jim mám podepsat papír na prodloužení reklamace. Bylo mi řečeno, že pokud nebudu souhlasit s prodloužením, tak to opět vrátí do Mall.cz s mechanickým poškozením a nebudou to řešit. Jedna se o servis DISKUS, spol. s r.o.


Produkt

DJI Ryze Tello


Požadované řešení

Byl bych rád, aby se reklamace vyřídila do zákonné lhůty 30 dní, kdy mi poškozený dron opraví, dají nový, nebo mi vrátí peníze. Nerad bych čekal 3 měsíce na vyřízení reklamace, kdy jsem už jednu reklamaci podal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 09:48, před 6 lety

Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2019 07:52, před 6 lety

Vážený pane Gančeve,

v rámci Vaší objednávky evidujeme, že je zboží aktuálně v servisním středisku a to na základě podané reklamace ke dni 18.2.2019.
Do servisního střediska bylo zboží předáno se žádostí o přezkoumání předchozího výsledku zamítnuté reklamace.

V tomto případě bychom Vás poprosili o strpení, nyní je potřebné vyčkat na vyjádření k ukončení reklamace.
Jakmile bude vyřízena, budeme Vás poté kontaktovat s výsledkem.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2019 08:50, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.4.2019 08:06, před 6 lety


Jan Gančev

Hodnocení:

Komentář: Reklamace vyřízena, servis se nevyjádřil v zákonné lhůtě. Mall.cz vrátil částku v plné výši kupní ceny.