Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#30613Neoprávněná změna předplacené karty na tarif + neoprávněné účtování poplatků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2019, před 6 lety

Jaroslav Homoláč

Znění stížnosti

Dobrý den, tuto věc jsem již řešil s infolinkou, nicméně mě odkázali ještě sem, vzhledem k tomu, že mi nemohli vrátit zpět celou neprávem účtovanou částku...
Celá věc se týká tel.čísla (uvedeno v kolonce referenční údaje). Byl jsem kontaktován telefonicky s tím, že mi dáte výhodné volání, něco kolem 300 Kč do všech sítí, zdarma SMS atd., to teď není podstatné. Podstatné je, že když přijel kurýr, tak jsem po přečtení smlouvy zjistil, že po mě chcete dopředu 3 platby. O tom operátorka nemluvila. Dokonce mi tvrdila, že budu mít stále předplacenou kartu. Smlouvy jsem tedy nepodepsal a kurýr mi potvrdil, že mi služby tímto zůstanou stejné jako dosud.
Nicméně mi 2.1.2019 přišla SMS od TM, že mám uhradit 336 Kč do 4.1., jinak že mi bude účtováno 130 Kč. Peníze jsem tedy poslal. Pak jsem toto řešil s vnučkou a ta mi řekla, že jste mi určitě udělali tarif, protože kredit se takto neplatí. A na základě toho jsem to řešil...
Jde ale ještě o to, že než jste mi neprávem a bez mého podpisu a souhlasu udělali z dobíjecí karty tarif, měl jsem kartu dobitou. Celá ta částka se podle operátora převedla na úhradu faktur. takže jsem přišel i o tyto peníze.
Žádám vás tedy o navrácení všech peněz, o které jsem přišel díky neoprávněnému převodu na tarif.
To, že je to vaše chyba, mi potvrdil i operátor, se kterým jsem mluvil.
Navíc jsem nic nepodepsal a i kurýr mi potvrdil, že mi služby zůstávají stejné.
Věřím, že vše vyřešíte k mé spokojenosti.
Peníze mi můžete vrátit formou kreditu na mé telefonní číslo, nebo na adresu Jaroslav Homoláč (adresa viz referenční údaje)
Děkuji
S pozdravem
Jaroslav Homoláč


Produkt

Mám předplacenou kartu, která mi byla bez mého souhlasu a bez mého popisu převedena na paušál.


Požadované řešení

Žádám vás tedy o navrácení všech peněz, o které jsem přišel díky neoprávněnému převodu na tarif.
To, že je to vaše chyba, mi potvrdil i operátor, se kterým jsem mluvil.
Navíc jsem nic nepodepsal a i kurýr mi potvrdil, že mi služby zůstávají stejné.
Věřím, že vše vyřešíte k mé spokojenosti.
Peníze mi můžete vrátit formou kreditu na mé telefonní číslo (viz referenční údaje), nebo na adresu Jaroslav Homoláč, (viz referenční údaje).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 20:23, před 6 lety

Společnost není oprávněna bez souhlasu spotřebitele uzavřít smlouvu (tarif). Pokud spotřebitel smlouvu nepodepsal, nedošlo k uzavření smlouvy a společnost není oprávněna účtovat služby, ze smlouvy, k jejímuž uzavření nedošlo.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.