Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30618Ukončení smlouvy a vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2019, před 6 lety

bohuslava dihlová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 18.01.2019 bez jakýchkoliv informací a povolení ode mne z mého účtu odebrána částka 2247 Kč. Proto požaduji vrácení peněz do 10 dnů na můj účet, v opačném případě se budu muset přidat k hromadné žalobě, zároveň Vás žádám o ukončení smlouvy. Dnes tj 14.2.2019 jsem na Váš email poslala výpověď. V příloze jsem zaslala i podepsaný dokument. Žádám o okamžitou výpověď.
Děkuji Dihlová Bohuslava


Požadované řešení

Požaduji okamžité odstoupení od uzavřené smlouvy a následné uhrazení neoprávněného naúčtovaného poplatku ve výši 2 247 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 21:59, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2019 10:57, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2019 06:14, před 6 lety


bohuslava dihlová

ihned jsem na email napsala:


Dobrý den,
14.2. jsem Vám posílala zadost o ukončení smlouvy u Vaši společnosti, dne 15.2. jste mi odepsali, ze smlouva bude ukončena a ze už nebudete vyžadovat žádné další poplatky, chtěla bych se ještě jednou ujistit, ze z me platební karty již nebudou žádné peníze strhnuty z Vaši společnosti.
Jestliže bych zjistila, ze peníze byly strhnuty, řešila bych to už právní cestou, jelikož jsem podala u Vás řádnou výpověď.
Ještě se Vás chci zeptat, jestli me veškeré údaje budou smazány z Vaši strany, nebo je musím nějakým záhadným způsobem smazat sama. Již jsem se o to snažila a nejdou mi informace o me osobě smazat.
Dekuji za Vaši brzkou odpoved
Dihlova Bohuslava

Zatím mi bylo odpovězeno jen toto a na další informace čekám:
[Ticket#2019021710008645] re: Ukončení smlouvy
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.


S přátelským pozdravem,

Váš zákaznický servis

__________________________________
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 07:20, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 18:11, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.